Meni se bo zmešalo


Ko bi vi vedeli kak dolgčas je pri nas doma.
Vnuki so bili na počitnicah že julija. Zoprne male pošasti, ki jih sinova žena niti približno ne zna vzgajati. Koliko živcev so mi tile naši turbo palčki na skirojih požrli.
Najprej so s škarjicami za nohte vsem tulipanom sosede Herte porezali cvetove. Cak, cak, cak.
Ko je Herta začela vreščati na njih, so jo pa gledali z velikimi modrimi očmi polnimi strahu, presenečenja in debelih solz.
Za kazen so mogli očistiti zajčnik sosede Herte. Ponoči so vsi po vrsti bruhali, ker so se v zajčniku skoraj dobesedno nažrli smradu dreka mladih zajcev.
Se pravi, da sem bila v bistvu kaznovana jaz, ker sem celo noč menjala rjuhe in jim tiščala glave v straniščno školjko. Še sreča, da imajo tako majhne, da so lahko bruhali vsi naenkrat.
Potem so cel dan ležali v postelji, jaz sem jim pa stregla. Sladoled, palačinke z nutello, pire krompir in špinačo. Celo ananas sem jim olupila, narezala na majhne koščke in jim jih nosila v usta medtem, ko so gledali Shreka na DVD-ju.
Tretji dan so Dolfa tako dolgo vlekli za rokav, da jih je odpeljal na ribarjenje na Fakker See. Ampak satanom je bilo premalo metanje trneka z obale. O, ne, Dolf je najel čoln, da bi lovili na sredini jezera. Mulce je lepo naložil na čoln, potem pa sam stopil nanj…čoln se je odmaknil od pomola…Dolf pa z eno nogo na pomolu, z drugo pa na čolnu je čofnil direktno na hrbet v vodo. Mulci so menda navdušeno tulil medtem, ko je ubogi Dolf lovil cokle, ki so počasi priplavale na površje. Klobuk je bil pa čisto fuč.

Da vam ne povem kako je bilo med zimskimi počitnicami, ko so se mi vsi trije zjutraj odtihotapili iz hiše.
Poštar mi je prinesel penzijo in me zelo vljudno vprašal, če otrok ne zebe.
“Pa saj kurimo,” sem mu začudena odgovorila.
Takrat mi je šele povedal, da jih je srečal za vogalom…v predpasniku sem se pognala po poledeneli cesti in jih videla kako so lepo v račjem redu tacali proti hribu za vasjo. V pižamah, obuti v smučarske čevlje na bose noge, na glavi so imeli smučarska očala po tleh pa so vlekli vsak svoje smučke.

Malo jih pa pogrešam.
Vse dokler se ne spomnim kako sem morala lani pobirati šilinge iz straniščne školjke. V vrtcu so jih namreč učili kako se meče denar v fontane za srečo in dolgo zdravje …

Kategorije:TETA IZ PLIBERKA
