Kje so naši moški?


Zadnjič sem po eni izmed tistih grozno brezosebnih trgovin, kjer zmeraj tekaš za prodajalcem,  komaj vlekla velikanski lonec za rože in se skoraj zaletela v Mašo.
Če smo čisto pošteni, se v njo enostavno ne moreš zaleteti, ker je tako drobna in tako lepa gospa, da jo moraš opaziti. Ko je s prodajalcem poznavalsko debatirala o puhalnikih za suho listje in se je izmed velikanskih škatel svetila samo njena bakrena glava, sem jo skoraj povozila z ubogo bugenvilijo. Tudi če sem jo opazila med tistimi plastičnimi mašinami, je šlo mimo mene, ker ona tja sploh ne paše. Edina povezava med njo in puhalnikom bi lahko bil njen vrtnar. Ali pa čistilec bazena. Glasno je govorila o moči in vrtljajih in komaj dvignila plastično pošast pred sabo. Zvonka je šepala za mano, se z eno roko opirala na berglo, z drugo pa objemala velik lonec petunij.

Ko sta se zagledali, sta glasno zavreščali: »Kje si ti, koza jasna?!« ter  začeli glasno debatirati o vikendu na morju, hvaliti frizuri, se smejati, sama pa sem ju medtem opazovala in se zamislila. Ena se bo z rožami vred prekucnila po stopnicah, druga bo posesala samo sebe. Pa kaj se Maši sanja o puhalnikih listja? Očitno veliko. Kar pomeni, da tega ne dela prvič in dobro ve kaj sprašuje. Kje je pa njen moški? Igra golf. Kadar ni na službenem potovanju. In zakaj Zvonka sama krevslja naokrog? Ker se njenemu možu pač ne da. Sinu pa še manj. Rešuje probleme s punco. Drugi sin je pa zmeraj na potovanju. In zato jaz sama vlačim bugenvilije naokoli. Da bo na balkonu lahko užival v sredozemskem ambientu in se mu ne bo spet takoj mudilo tekat po pet tisoč metrskih prelazih.

No, zdaj veste kdo smo in kje smo obtičale.

In potem gredo tri take čarovnice na kavo. Pa na en kozarec šampanjca. Potem se pa začne…Debata o tem, da vse znamo same. In v tem grmu poskakuje zajec. Dva metra v zrak, me ga pa še zmeraj ne vidimo. Kako ga pa bomo, če ne vidimo preko puhalnika… Same smo si krive. Mar bi nemočno omedlevale in se sesedale. Milo gledale in se delale pogumne. Lovile ravnotežje na lestvi s kladivom v roki in žeblji v ustih. Dvakrat bi se kresnile po prstih pa bi bilo. Nikoli več ne bi rabile same zbijat zimske grede.
Me se pa delamo pametne in sposobne. Ker se je treba ves čas dokazovati in tolči po prsih kako strašno nezamenljive smo. Zakaj že? Ker se nam pač ne da na veke vekov nekoga v rit suvat. Predstavljajte si, da bi me bile take.

Najprej bi zjutraj brcale po kopalnici, ker nam ni zlikal obleke. Potem bi tulile, ker je nekdo pozabil dat mleko v hladilnik, in je v kavi plaval jogurt. Zvečer bi se čisto nervozno prestopale z noge na nogo in v roki stiskale kozarec mleka. Juhuhu! Will and Grace! Pa vsi županovi možje! Tišina! Da se mi nihče ne premakne! Zvečer bi se spotikale po popolnoma zatemnjenem hodniku. Hja, kar naj on zamenja žarnice. Saj jih zna. Zakaj bi se jaz stegovala, če mi ni treba. Saj do postelje pa ja znam miže…

Zviti lisici se bolje godi. Začudeno plahuta s trepalnicami tako dolgo, da se je usmili. In prav z veseljem potegne kartico iz denarnice. Samo da neha jokat in bit žalostna. Čeprav lahko tudi taka prileti na mino, ki se mu sladko frčka za krokodilje solze. »Lahko ti kupim novo spalko ali pa bremze za kolo, dvajset jurjev za čevlje pa živ ne bom dal! Še za svoje ne dam toliko!« No, in naša damica mora začet pazit koliko »mojitov« bo spila in pozabit na originalnega Chanela. Prav zagreto mora zjutraj teči na »trolo« in ob šestih popoldan vleči plastične vrečke v šesto nadstropje. Pa smo tam. Čez pol leta bo znala sama sestaviti kuhinjo in zamenjati akumulator. Priklopit in sformatirat zunanji disk, naložiti nove programe.

Včasih sem mislila, da nam manjkajo mišice. Potem pa sem ugotovila, da jih sploh ne rabim. Saj imam prijaznega soseda, ki zmeraj nasede frfotajočim trepalnicam. Samo ni mi jasno zakaj njegova žena vlači motorko okrog hiše. Ko pa ima tako prijaznega in močnega MOŽA!?!

Kategorije:ŠTIKLE & RUKZOK

2 comments

  1. That’s an all round well written article

Komentiraj!

