Teta je še zmeraj dobra mrha!


Danes sem pa res besna.

Dolf me je že zjutraj zbudil v malo-pod –uvelo-zadnjico-odrezanih-poročnih-hlačah. Strašno je namreč ponosen, da je v pasu še zmeraj tako ozek, kot je bil pred 30 leti na najini poroki. Vsi dobro vemo, da kratke hlače na črto pašejo samo Melaniji Trump, pa še ona jih nosi z visokimi petami, ne pa enemu staremu bizgecu, ki jih rad kombinira z gumijastimi pantoflni.

Komaj sem mu jih zvlekla z riti, on pa je to razumel kot namigovanje in sem ga potem z velikimi mukami zbrcala skozi vrata. Penzionisti pa res ne moremo seksati sredi belega dne. In to še v petek! Mi seksamo samo ob nedeljah pred mašo in ob velikih praznikih. Kamor Marijino vnebovzetje ne šteje!

Ta teden jaz kuham kavo za sosede.
Herta ponavadi zjutraj že stoji na moji terasi in puli suhe pelargonije iz lončkov. Jo imam na sumu, da popuka še pol zdravih, ker jo daje favšija. Letos sem jo namreč premagala v tekmovanju za najlepši gank. Nikoli ne bom priznala, da sem rože zalivala s piščančjo gnojnico. Dolfa sem nasrala, da ga je šel ponoči krast na kurjo farmo. In potem se je ponoči plazil po vasi z mlečnimi kanglami polnimi kurjega dreka. Za vsak slučaj. Če ga kdo sreča, lahko reče, da je šel po sveže mleko. Kot, da kdo ponoči molze krave….

Kakorkoli, sedeli sva tam vsaka v svojem firtuhu in pili alvorada kafe. Z mlekom in kapljico domačega šnopsa. Pa naju gledam in se čudim. Kje , hudiča, najdeva tako grde firtuhe?

Moj je zenf zelen z oranžnimi rožami, njen pa zelen frotirast z velikimi žepi. Pri najinih obeh toaletah so edino tisi žepi fajn. V njih lahko skrijeva škatlo čikov in vžigalnik.

Resno razmišljam, da bi naše babe iz radioamamterskega društva prepričala, da bi začele šivat firtuhe. Take seksi in lepe. Svetlo modre z belimi črtami, fajn telirane in z velikimi košaricami. Tudi to mi ni jasno. Včasih sem imela take čvrste prsi, danes imam pa ene mlečne kangle.

Kakorkoli, jaz verjamem v svoj poslovni načrt.

Šivale bomo seksi firtuhe in ni hudič, da ne bi imele biznisa. Ker pri Hartvegarci prodajajo samo še sintetične made in China, ki se vžgejo, če se preveč približaš štedilniku. Kdo bi si mislil, da so Kitajke take feministke!

Lahko bi jih razdelile po sklopih: poročni firtuhi (iz starih zaves), nedeljski firtuhi (beli s črno kravato), firtuhi za pobirat krompir v barvi majskega hrošča, firtuhi za pobiranje kumaric bi imeli velike rumene rože… Lepo bi se zlile z okolico in nas dedci sploh ne bi našli, ko bi jim mogle pomagati loviti purana po dvorišču ali pa mu zamenjati verigo na kosilnici.

Če zaprem oči, že vidm v Top Shopu posebne police z našimi izdelki »Made by Tante aus Pliberk« Pha, pa Kate Moss in njena kolekcija!

Čeprav tudi njen obleke niso za kam drugam, kot za na njivo…

Kategorije:TETA IZ PLIBERKA

2 comments

Komentiraj!

