Teta manekenka


Da ne boste mislili, da sem celo življenje stara in nimam celo življenje s tramovi podprtih jošk.
Včasih sem bila prav dobra baba.
Vprašajte Dolfa, če mi ne verjamete.
Ko sem bila še najstnica sem na travniku ob glavni cesti proti Dravogradu grabila seno. Oblečena v kratke hlačke in modrček. In gumijaste škornje.
Ob cesti se je ustavil bleščeč avto, iz njega pa je stopil najbolj rjav moški z najbolj belimi prameni kar sem jih v življenju videla. Povabil me je v Dravograd. Na manekenski tečaj. Menda sem mu bila strašno seksi, sploh pa je dol padel na moje podrezovanje.
In sem šla.
Po eni temačni stari gostilni smo korakale gor in dol v maminih visokih petah in nosile knjige na glavi. Meni se je zdelo, da sem ful dobra in sem super migala z ritjo. Takrat pa se odprejo vrata in notri stopi ena mrha v krznenem plašču. Kot ena prekleta fatalka je zakorakala na sredino, se postavila v seksi pozo in vrgla plašč po tleh. Spodaj je imela samo spodnje perilo in samostoječe štumfe. “Prekleta Anka!” se je slišalo šepetanje ostalih tečajnic.
Ritensko sem se pomikala proti vratom, sproti pobrala firtuh, se pognala skozi vrata in hitro odbiciklirala nazaj čez mejo.
Čez slab mesec smo se babe odpravile na morje. Same hude mačke. Mame so nam doma zašile enodelne kopalke, v Celovcu smo nabavile velikanska očala in gumijaste natikače za v vodo. Herta je od očeta izprosila čisto novega fičkota in smo šle. Važno smo kadile po poti, se nalivale z 24% Strohom in delale načrte kako bomo osvajale Oliverja Dragojeviča, če že ne Nina Robiča.
Naenkrat pa mimo nas švigne rdeč kabriolet, notri pa en znan ksiht, ki se je odpiral in kazal ravne bele čekane. Med čekane je nalival šampanjec in vtikal cigaretšpic.
“Prekleta Anka!”
Spet nas je prehitela.

Zadnjič sem jo srečala na Peci in vam povem, da je prav tako gubasta kot jaz, lase ima bolj scefrane od trajne, bele čekane ima pa še zmeraj. Prekleta kuzla.

Kategorije:TETA IZ PLIBERKA

1 comment

Komentiraj!

