Krompirjeve počitnice


Ta teden imam satane na počitnicah. Pri nas jim rečejo krompirjeve počitnice, a krompir smo pobrali že pred 2 mesecema.

Najbrž oni na Dunaju štejejo za krompirjev teden tisti teden, ko jim v Spar pripeljejo opran in na pol olupljen krompir.
Da ne govorim o Slovencih, ki krompir pobirajo še en teden kasneje….
Bebci.

No, v glavnem, če so že krompirjeve počitnice, je bilo treba mulce odpeljat pobirat krompir.
Oblekla sem jih v take luštne male bandurce, ker so itak zmeraj usrani do vrh glave.
Pograbila sem motiko, eno košaro in smo šil.

Vsi eni smrkavi so tacali po predolgih hlačnicah in vlekli smrklje po cesti. Potem so pogruntali največji žur stoletja in sicer “Jaz-stopim-ti-telebneš”.
Najstarejši je hodil za ta malima in jim vztrajno hodil po hlačnicah. Vsakokrat, ko jima je stopil na hlače sta tamala dva padla na nos. Najprej sta se cmerila, potem sta se mu pa obesila za nogi in ga pošteno ugriznila v koščena bedra. Komaj sem jih vlekla narazen.

Na njivi so najprej brcali kamenje, potem brcali kamenje eden v drugega, na koncu so se pa spet vsi trije drli kot jesiharji, ker sem jih za ušesa.

Z motiko sem grebla po zamrznjeni zemlji in iskala krompirje, ki smo jih septembra pozabili pobrati. Naj otroci vidijo, da pomfri ne raste na drevesih v črni Afriki. Vijoličaste krave jim bom iz glave zbila pozimi, ko bomo šli smučat in bomo jodlali po pašnikih.
Nekaj krompirjev sem nagrebla in jih prisilila, da so jih pobrali in zmetali v košaro.
Jaz sem spredaj kopala, oni pa naj bi pobirali. Naenkrat slišim navdušen smeh in takoj zatem krčevit jok. Ta starejši je našel gnil krompir in ga zabrisal tamalemu v glavo.
Fuuuj. Potem je drug tamali našel še en gnil krompir in začelo se je vsesplošno obmetavanje.

Brigajo me krompirjeve počitnice! Naj se na Dunaju bajžijo s poučevanjem.
Jaz se predam. jaz sem njihova Omi in moja dolžnost je, da jih razvajam.
Odpeljala sem jih v McDonaldsa in jim zelo strogo razložila, da so hamburgeji v bistvu zmleti ponošeni športni copati in da kokakola v Ameriki teče iz pipe namesto vode. Zdaj si blazno želijo iti na počitnice k drugi babici, ki ima v Miamiju vilo na obali.
Pa naj se ona ukvarja z njimi.
Samo še eno lekcijo iz angleščine jim dam, potem me pa zanima kako bo…
Recimo v smislu… dobro jutro-helou, krejzi old fard…

P.S. Zgornja slika je samo in zgolj simbolična….

Kategorije:TETA IZ PLIBERKA

Komentiraj!

