Lisicamica je prasica


Včeraj sem ugotovila, da sem stara.
Ob polnoči so pod spalničnim oknom mulci parkirali zgonjeno hondo. Na havbo so naložili steklenice Jacka, čike, rizle, muziko navili do konca in se v tistih ozkih belih jaknah na zadrgo prestopali z noge na nogo. Zeblo jih je ko bike.
Imela sem jih na sumu, da jim glasbena podlaga enega fužinskega DJ-ja ni najbolj po godu in bi veliko raje odplesali hiter kolo okrog avtomobila. V bistvu so bili prav sladki. Lepo jih je bilo videti v off the record različici. Taki prijateljčki, željni prijateljic v minič dopičič krilcih, grozno prepričani v svoje napihnjene mišice… kakorkoli, basi so napihovali okna avta, meni pa dvigovali lase v luft.

Brez pomisleka sem dvignila telefon in poklicala policijo.
Teti na drugi strani sem poskusila zelo prijazno razložiti, da jih sicer razumem, ampak da jim bom bučo utrgala, če se ne spokajo v petih minutah. Gospa se mi je glasno smejala in obljubila, da bo poslala patruljo. Tisti trenutek me je imelo, da bi v spalni srajci skočila na balkon in fante opozorila na prihajajočo nevarnost. Ampak sem se bala, da bodo mislili, da so skadili pokvarjen joint in je ponje prišla mati smrt. Nazadnje, ko sem jih prečekirala, so si v avtu naredili komoro in se izgubili v dimu jointa.

Pred dnevi sem se zamislila nad svojo starostjo. Ali se sploh še spodobi, da prepevam ob zadnjem komadu SuperHeavy? Ali je to res čisto mimo? Mislim, ali bi morala poslušati Mahlerja? Ali je Guetta že za v smeti?
Se sploh spodobi še hodit v klube in divje plesati? Ali me mularija gleda in si misli, dej, milfa, spelji se domov govejo juho kuhat?
Čeprav se meni zdi ful fino, ker moja mama ve, kdo je Shakira in obožuje Guštija. Ve tudi, da obstajajo Killersi in ji je žal, ker foter ni hotel z njo na koncert Eltona Johna. »Pikeci, pikeci, 200W  v rit!« mi je odgovoril na MMS s koncerta.

Se pravi, da je tudi on na tekočem, kaj se dogaja na glasbeni sceni. Je pa res, da ima raje Avsenike. To pomeni, da je samo še vprašanje časa, kdaj jih bom začela poslušati tudi jaz?

P.S. Danes mi je žal in res upam, da so fužinski frajerji denar raje zagonili za roza koktejle v TOPu in ne za globo za kaljenje nočnega miru. Jaz pa prisežem, da mi je žal in ne bom več taka mrha!

Kategorije:PAVLA ŠVOHTags: , , ,

1 comment

  1. Super post, ampak res ne bit ena od onih, ki kličejo policijo za vsako figo. Če te res moti, greš dol, se pomeniš in če ne pomaga, pač “štople” v ušesa in imaš en glasen žur sama v dobrem. Tako pa drug drugega prijavljamo in pol se ti zgodi, kot se je vsaj enkrat meni, da si na obisku, navadnem obisku, ne žurki, ko naenkrat pozvoni policija, češ, da je nekdo prijavil, da smo preglasni… Brezveze. Live and let live:)

Komentiraj!

