Ali so lahko skoki čez plot dovoljeni?


Seveda so!

Menda ima vsak v življenju 5 svetovno znanih oseb, s katerimi lahko prevara svojega partnerja, on pa mu mora oprostiti.

No, tule bi se jaz zagrebla za Gerarda Butlerja, Bonota in Christopherja Walkena.

Glej, Gerard je seksi ko pes. S tistim svojim naglasom, postrani faco in možatostjo. Z lahkoto bi se z njim valjala po škotskih travnikih.
Ti tudi?
Može, samo postavi se v vrsto.
Bono? Če sem že na Škotskem skočim še na Irsko in še z njim opravim svoje. Majhen da je? Res je.
Mater, ampak njemu oprostim. Pa saj ne rabiva skakati po postelji.
Lahko sama skačem po njej in se zavijam v zaveso, on pa naj poje. Bo čisto dovolj.

Christopher Walken vas ziher zanima. Zakaj bi mi bil všeč star bizgec s, predvidevamo, povešeno slonjo ritjo in izbuljenimi očmi?
Ker pleše. In zgleda prvovrstna baraba.
Ja katera baraba pa ni seksi?
No, kak mungo ziher ni. Ampak inteligentne barabe pa majo svoj šarm.

Ostaneta mi še dva.
Tisti dve možnosti bom pustila odprti. Kaj pa jaz vem, kdo mi bo všeč čez 20 let? Čisto možno, da se mi bo takrat še otroški ksiht od Ashtona Kutcherja zdel kjut.

Ampak, na koncu seveda sledi bumerang.

Tudi On si lahko izbere 5 znanih mrh in se z njimi po mili volji zabava, jaz pa si moram odgrizniti jezik, da ga ne zadavim z njim.
Samo, veste kaj, a se vam res zdi možno, da bi on kje srečal Adriano Lima ali pa Angelino Jolie.

Po moje tudi, ja…
In, ne, Katarina Čas ni svetovno znana osebnost!

Kategorije:PAVLA ŠVOHTags: , , , ,

Komentiraj!

