Blame it on the moon!


Enkrat sem napisala, da bi se morali dati dobri občutki nekje skladiščit. V eni taki mali steklenički, v kateri je Angelina Jolie hranila kri od zmešanega moža Billyja ali pa, še boljše, v eni veliki kanti.
Glede na to, kaj se zadnje čase dogaja, bi bili vsaj dve cisterni komaj dovolj.

Če sem čisto poštena, mi je fajn. Se res nimam kaj za bunit.

Upam, da je tudi pri vas tako. Potem se pa začne počasi vse rušit. Ker ko hudič serje, serje na kup. A ne?

Jaz sem jih dobila po grbi pred slabim mesecem. Dobila sem dve kazni za nepravilno parkiranje, ki sta me stali preveč, potem je avto popolnoma umrl in je bilo treba avtomehaniku pustiti celo bogastvo, da je gara blagovolila spet premakniti svojo veliko rit. V službi sem bila tečna in lena, v bistvu sem dobila samo dobre asociacije za pizdenje po spletu.

Pustimo zdravstvene probleme, ki so v bistvu edina prava skrb na svetu, ob strani.
Tam ne moreš pizdulirati in noben denar sveta ti ne pomaga.

Včeraj se je zgodba nadaljevala.
Očitno res obstajata jin in jang.
Za vso dozo veselja, dobre volje in smeha, jih moraš dobit nazaj po piskru.
In, predvsem, denarnici.
Šefle smo se potikale po mestu, nazdravljale s kuhancem, se krohotale in imele skrajno fino. Krstile smo moj avto, nazdravile na tiste, ki jim ni tako lepo kot nam. Pa s tem ne mislim lačnih v Afriki, ker potem bi najbrž v celi Ljubljani zmanjkalo vina za par let naprej.
Torej, veselile smo se norega decembra, vlivale vino za rokav in na koncu prepevale karaoke.
Kot se za delovne in odgovorne ženske v najboljših letih spodobi, smo se malo pred polnočjo odpravile domov. Zdaj že vemo, da je jutranji fuzbal s podočnjaki zelo neprijeten šport.
Potem prileti prvi SMS: Sem na Barju, preklet satan od pajka mi je odpeljal avto.
Zjutraj sledi drugi: Ukradli so mi torbico! Z dokumenti, denarnico, telefonom, ključi… Prekleta banda!

Saj ne vem…. Malo smo si same krive. V vsej evforiji postane človek preveč brezskrben.
In takrat pridejo na štih vsi, ki jim ne gre tako dobro.
Jin in jang sta v ravnovesju.
Ampak vam povem, da če dobim tisti jang v pest ga stolčem ko gajbico. Njega in retrogradni Merkur.
Damskost gor ali dol.

Pa še enkrat poudarjam, da so vsi tile problemi v primerjavi z zdravjem naših najbližjih, nepomembni.
Te pa vsekakor lahko pošteno razkurijo.

Kategorije:PAVLA ŠVOHTags: , , , , ,

Komentiraj!

