Jebenti, pa novoletne darile


Divjanje za darili.
Nočna mora številka ena.
Drugo leto začnem nakupovati junija.
Pa ne mi zdaj pisat komentarjev, da so najlepša doma izdelana darila.
Ker niso. In o čustveni vrednosti in trudu. Me ne zanima. Povejte mi, kam naj dam doma narejeno vazo, ki je na pol posuta s kamenčki in na pol ovita z vrvico? Po vrvici so še lepo sončki narisani. Ja, res krasno.
V bistvu se je zapletlo že pred novoletnim blaznenjem, ko je sredi nakupovalnega središča gospod stopil na parkirno mesto, ki sem ga sama čakala vsaj 10 minut. Kajti gospa, ki se je odpravljala proti domu, se je najprej usedla v avto, potem malo potelefonirala, si prižgala cigareto, odprla okno, po torbici poiskala radio in se kot mesečnica počasi odpeljala s parkirišča.
Že takrat sem z nohti grebla po volanu. No, in potem model stopi na parkirno mesto, prekriža roke in se mi ne umakne. Pokaže mi naj odpeljem dalje.
Ne bom napisala kam vse sva se poslala a prisežem, da bi ga gladko povozila, če se ne bi umaknil.

Potem se zgodba ponovi v trgovini. S tistimi orjaškimi vozički smo kolovratili med policami, se zaletavali, pač, spotikali smo se eden čez drugega. Ja, vem, junij. Ampak kaj naj s tatarskim biftkom od junija? Zastrupim pol stolpnice?
Kakorkoli, nekako ne odgriznem glave nikomur vse do blagajne. Vrsta je vse tja do spodnjih hlač. Na obešalnikih, mislim.
Dokler me ena urejena gospa rahlo ne odrine. Presenečeno jo pogledam in se ji opravičim, da sem se zaletela vanjo. Pa mi zasika, da naj se umaknem nazaj, ker ona že pol ure stoji tam in drži mesto za moža, ki ves blazen teka po trgovini.
Pa sem se lepo umaknila nazaj med spodnje hlače, zdržala vse do brisač, nato pa lepo spustila voziček in odkorakala ven.

Zdaj sedim doma besna in strašno lačna. Najbrž bom šla nazaj in upala, da je moj voziček še zmeraj skrit med brisačami.

Pa to še ni bil pravi nakupovalni ruker.
Ta teden se bom podala v napad.
S sklonjeno glavo in polno prisrčnico gin tonica.
To je edini način, da preživim.

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICA

3 comments

  1. :))) haahaha, kt da bi sebe poslušala. Kupuj preko interneta .. ni gužve, ni jebe s parkingom in ni oešalnikov, ki bi se ti zaletavali v glavo😉

  2. 😀 Dober! Danes ob 20.30, ko sicer ni bilo gužve sem se v trgovskem centru spraševala kaj za boga me tako moti in ugotovila, da vse tiste luči, stalaže s čokoladami, hostese in še žnj stvari…

  3. Btw nakupovanje preko neta ni rešitev, ker ti potem “prijazno” sporočijo, da ti bodo zadevo dostavili tam okrog 6.12!

Komentiraj!

