Je Argeta grešni kozel? Ali je vsega kriva Hana Suralova?


Ja, je.
Argetina akcija se v ničemer ne razlikuje od preostalih marketinških akcij. S to razliko, da je očitno nekomu stopila na žulj in na njeno nesrečo, so našli klin, na katerega so jo lahko obesili.

Nekatere izmed reklam s katerimi nas bombardirajo, bi lahko cinično prevedli tudi takole:

Kako smo ženske vesele, ko lahko zamudimo v službo, ker nam je zaradi vodnega kamna crknil pralni stroj.

Kar oči se nam zasvetijo, ko lahko namakamo veliko cunjo v plavalni bazen sredi dnevne sobe. Če imamo srečo, še kakšna pegasta smrkljica z dvema kitkama stopi v lužo z našimi usnjenimi natikači. Ker midve si vse posojava. Jaz njej svojo šminko, ona meni svoje čokoladice. Največji praznik je pa otroški rojstni dan. Takrat mularija skače z gugalnice naravnost v gnojno jamo, se poliva s kavo, ugaša cigarete na čelu. Supermame staknemo glave in rešimo čelo, majice, hlače in lakoto po svetu. Vse le z eno kapljico čarobnega mehčalca. Belila. »Izginjevalca«.

Slika

Višek zabave je pa tisti teden na mesec, ko najraje nosim bele hlače. V njih se vozim s kolesom po prostranih pašnikih, skačem čez potoke, plezam na Triglav. Sploh sem vesela, če kdo leze tik pod mano in ima krasen pogled na moje mednožje. Takrat lahko vidi, da nisem samo pametna, lepa in fit, temveč se spoznam tudi na zadnjo modo vložkov. Potiskanih s travniškim cvetjem, zlatimi sončnicami ali velikimi rdečimi srci. Takih, ki dišijo po jasminu, sivki in cedri. Vonj pač izberem odvisno od počutja.

Potem so tu še slavni predstavniki perjadi, ki jih je oblikovala poljska ginekologinja. Za k baletu rada izberem dolga krilca, ki jih lahko prilepim na notranjo stran trikoja. Takrat z največjim veseljem poskakujem visoko v zrak, pot mi teče po mišičastem hrbtu, a jaz še zmeraj dišim po smreki! Ker svoje najboljše prijateljice ne upam vprašati kateri balzam uporablja, da so njeni lasje tako mehki in voljni, jo povabim s sabo na boks. V svojem tušu se pretvarjam, da sem svoj balzam pozabila in si sposodim njenega. Ko voda vidi užitek v mojih počasnih gibih še sama začne počasneje teči.
Kapljice pršijo na vse strani, jaz pa zraven tulim:« Uvaaaauuuu, kako je dober!« In vsi mislijo kakega žrebca imam v kabini. Z rokami polzim po mokrem telesu, modra senca na vekah se bajno sveti, prijateljica pa umira od smeha, ker ga ni večjega »štosa«, kot delati se norca iz bebavih reklam.

Pa ravno včeraj sem imela hud napad čiščenja. Zmeraj sem besna kadar pridem domov in je umivalnik tako poln posode, da čokolino od včeraj zjutraj še zmeraj kaplja čez umivalnik. Rože shirano tulijo v sonce, deska na stranišču je odkrita. To dobim zato, ker sem prepričana, da mora pravi dedec lulati stoje!?! Sploh, če ima bolj šibak prsni koš … Nekajkrat sem ga že lovila s ščetko za stranišče po stanovanju, ker sem se sredi noči usedla na mrzlo in mokro keramiko. Fuj!

Začnem s postiljanjem postelje, medtem ko pomivam posodo, se topi zažgano mleko na štedilniku. Vojno proti lasem v kopalnici dobim rekordno hitro, stranišče pustim za vzgojno kazen.

Potem pa moj preljubi parket … mehka krpa, olje, nogometni ščitniki za kolena, in puz puz puz po stanovanju.  In samo takrat sem mu hvaležna, ker mi ni pustil pripeljati nagačene lame iz Peruja in posušenega netopirja iz Bolivije. Že tako ali tako se mi ne da brisati prahu s polic, kaj šele, da bi obirala uši z mrtvih živali.

Proti večeru se čisto zaripla v obraz ozrem po stanovanju. No, tole je pa zdaj nečemu podobno. Veselje, ki ga občutim je …nepopisno!

Za znoret. Oprali so mi možgane. Z “izginjevalcem”.
Smrt čistoči, svoboda ima krilca!

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , ,

1 comment

  1. Da ne govorimo o jebenih hudih zdravnikih vseh sort, ki pričajo, kako so artikli top-šit-zdravi, v resnici pa gre za kake petorazredne dohtarje mazače …🙂

    Anyway, tudi social networki so ene vrste brainwash – kjer eden drugemu nabijamo “racio” in “mi smo kul”.
    🙂

Komentiraj!

