Kadilci smo najbolj zabavni


V principu se imam za ful prijazno punco, ki rada pomaga. Šeram twite, ko koga zanima, kje se lahko kupi kokosova voda. Lajkam na fejsbuku, če to pomeni, da bo ena teta dobila paket paštete. Če vem za kako prazno stanovanje, takoj povem naprej. Kadar imam dober dan, dam svoji klošarki kak evro. Slednje za dobro karmo, vse ostalo zato, ker lahko.

Ampak nekaj me pa razkuri.
To je žicanje za čike.
Še bolj pa samoumevno prižiganje mojih cigaret.

Včasih sem imela fanta, ki je bil največji skopuh na svetu. Da sem za rojstni dan dobila rožo s pumpe, sem nekako požrla, da je bil škrtuh do sebe, se mi je zdelo pa zločinsko dejanje. Požrla bi tudi to, da je vedno kadil moje čike, ko je pa začel suvereno prazniti škatlico, ki jo je nekdo lahkoverno pustil na mizi, so mi stopili pa lasje v luft. Pa kje imaš ksiht? Kaditi tuje čike, medtem ko sam že 10 let nisi dal za rundo…Od takrat naprej dobim pike, če mi nekdo brez vprašanja jemlje cigarete iz škatle.

Poznamo več vrst kadilcev.

Prvi so rekreativni kadilci. Za moje pojme so to navadne gliste. Pridejo na žur, s sabo prinesejo steklenico poceni vina, ki so ga od sosede dobili za predlanski božič in se veselo lotijo praznenja stekelnice viskija in stegujejo kremplje po čikih. Ne razumite me narobe, ko prideš na obisk, je skoraj vse moje tvoje. Lahko si umiješ zobe z mojo zobno ščetko, lulaš mimo školjke, si na kruh namažeš še mojo masko za obraz, samo ne dotikaj se mojih čikov! Pa ne zato, ker ti jih ne bi hotela dati, temveč zato, ker jih bo potem meni zmanjkalo. Nazadnje sva s prijateljem ob 2 zjutraj med reševanjem sveta klicala taksista, da se je odpeljal na pumpo po dve škatli Marlboro. Katastrofa! Da ne omenjam kadilskega mačka…

Sledijo tisti, ki se odvajajo kaditi. Delimo jih lahko na dve množici smrduhov.
Prvi so tisti, ki se resnično odvajajo in bi jih usekala po prstih, ko se ob polnoči majejo s steklenico piva v eni in tremi prižganimi čiki v drugi roki. Strastno vlečejo in kar zelenijo od užitka, ki ga slaba vest s kolom tolče po glavi. Ti se mi v resnici smilijo. Sicer še nikoli nisem nehala kaditi in ne vem, kako trpljenje je to, a mi je nekako jasno, da če ne mislim smrtno resno, potem nima smisla zajebavati same sebe. Si na rit nakopati 100 odvečnih kilogramov in sekati glav vsem v radiju 100 kilometrov. Se ne splača. Vam povem.
Najhujše je pa to, da če nehaš kaditi, se moraš nehati družiti s svojo klapo, ker jih večina kadi. Priznajte, kadilci so daleč najbolj zabavna družba!
Predvsem zato, ker nihče ne kadi na suho, temveč dim poplakne vsaj z enim velikim špricerjem, če ne že flašo vina.

Potem pa obstajajo lažnivci, ki samo trdijo, da bodo nehali kaditi, v resnici pa samo šparajo. To so pa skopuhi smrduhi, ki kadijo na moj račun. Razkuri me, če me nekdo vsak dan fehta za čik. Ali sem dobrodelna ustanova? Potem je najboljše, da ti kupim še kosilo, zimske čevlje in plačam avionsko karto. Ker na koncu je tako, da ima on hišo v Rožni, vikend na Cresu, jaz pa šotor v Kanegri.

Najbrž me odslej nihče več ne bo upal prositi za kak cigaret. In veste kaj? Vseeno mi je! Ker se ne spomnim, da bi deljenje cigaretov spadalo pod lepe manire in kazalo na omikanost človeka.

Itak bom pa počasi nehala kaditi. In bom raje sama kakega nažicala…

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , , ,

7 comments

  1. Zadnjič je ena prijateljica napisala FB status: “Prekleti nekadilci, vedno mi pokadijo vse čike.”

  2. Obstajajo še čisto tapravi party smokerji. Kadijo samo še na žurih (doma in na šihtu ne več) in imajo svoje čike, … Ko jih jim zmanjka gredo kupit nove in vedo, da če je vse ostalo zaprto, jih tud’ taksist pripelje.

  3. obstajajo še smrduhi, ki imajo svoje čike v žepu in kadijo druge cigarete.ti so mi najbolj nagnusna pasma kadilcev!

  4. Jaz sem se tega rešil na ta način, da sem začel kaditi tobak. Nihče me ne žica, ceneje pridem skozi, manj pokadim in najbolj razveseljivo je to, da mi ga drugi ne kadijo. Sicer pa tudi sam sovražim to, sploh če si v nekem baru, kjer si jih lahko vsak kupi.

  5. Men grejo od vseh najbolj na škrge tisti z lepljivimi prsti za fajrcajg – death row sentance!🙂

  6. Kje naj začnem? Žal avtorica nima niti 5% zavedanja same sebe, zato tudi nikoli ne bo ugotovila, kaj bodo njej in njenemu življenju povzročili ”čiki”. Čiki so droga in prav nič na njih ni zabavnega. Za 15 let vas postarajo, toliko let vam vzamejo, haha. Smeje se le tobačna industrija, ki mastno služi. Sicer pa je vse skupaj najbolj verjetno plačan članek, saj je res preneumen.

  7. sama sem sicr nehala kaditi pred tremi leti in bi te (te bom kar tikala)😉 potolažila – družbe nisem zamenjala, je pa v zadnjih letih drastično upadel procent tistih, ki še vztrajajo s kajenjem🙂 in ja, žicat čikov se ne sme (in to mislim smrtno resno) !!!

Komentiraj!

