Seksi in na robu bankrota


Zadnjič sem vreščala, ker je bilo še 14 dni do plače, moje finančno stanje pa približno tako kot stanje Grčije. Potopljeno. Najprej sem se zaklela, da si 3 mesece ne bom kupila čisto nič. Še dobro, da tega nisem rekla na glas, ker sem že naslednji dan nujno rabila nov “eyeliner”…
Je pa res, da v mojo prisego ni bilo vključeno nakupovanje preko spleta. Saj vsi pravijo, da se to najbolj splača! A se še nisem pripravila do virtualnih obiskov štacune. Se bojim, da bom potem šopingirala 24/7 in končala še v večji buli.

Skratka, med brazilsko depilacijo sem se poskusila zamotiti s seštevanjem stroškov, ki jih imamo ženske same s sabo.
Za to, da nekdo s kolom teče za mano in mi šteje sklece, plačam vsaj 70€.
Da  mi gnezdo na glavi spravi v red in zakamuflira izdajalce let, potegnem kartico za 75€.
Za glasno tuljenje ob puljenju dlak plačam ful malo. Ker imam veze. Pa vseeno hodim še cel dan kot kavbojc po dolgi ježi.
Za pedikuro, manikuro, barvanje obrvi in nego obraza se ne spomnim več koliko. Ziher pa več kot za 2 polna tanka bencina. A če lahko avto crkljam, bom menda pocrkljala tudi svojo obraz. Saj imam samo enega, mar ne? No, samo moj manično nakupovalni ksiht je malo bolj zategnjen…
V drogerijah, kamor sem se včasih bala vstopiti, imam vse može kartice popustov, pik, nalepk, ki zbijejo ceno top šit maskare na ceno dveh navadnih. Ki prav tako naredita metle nad oči, a kaj, ko jih ne morem odstraniti s toplo vodo. Kar je res življenjskega pomena.

Potem so tu šamponi za lase in balzami. Ne velja več navaden šampon, o ne. Zdaj mora biti eno nobel sranje, po katerem me srbi glava, balzam pa je narejen na osnovi sivke, ki ubije rumen odtenek. Prosim te, Podojstršek, si že pozabila, da si se nekoč namenoma pobarvala na piščančje rumeno? No, jaz sem hotela imeti peščeno barvo, kot una ta luštna iz Melrose Placea, izpod havbe pa sem prišla živo rumena. Ko sem čez 1 mesec končno priznala napako, sem se sama pobarvala na rjavo. In zjutraj stala pred frizerjem z lasmi v odtenku živo zelene barve.

In koliko časa nam vzame skrb samo za to, da smo negovane, fit, da so nohti pobarvani tudi ob straneh in je pravi lip glos samo tisti, na katerega se ne lepijo lasje!
Če bi ves ta čas namenile branju knjig, filantropiji, pohodom v hribe, druženju z babico, kopanju na njivi, bi zagotovo prihranile ogromno denarja.
Že če bi namesto pedikure namakale noge v lavor, namesto depilacije še zmeraj uporabljale dobro staro britvico, če bi ne bile obsedene z rumenim odtenkom las in bi se še zmeraj same barvale, če bi namesto na aerobiko plele vrt, fantje na promenadi zagotovo ne bi opazili razlike.

Sploh pa naj bodo oni tiho!

Mačoti, ki bi radi ob tvojem tuljenju, da si spet brez denarja, vzeli v red tvoje finance.
Dragi pametnjakoviči, dokler se boste sami frizirali, si parkarat na leto obrili pazduhe in enkrat na teden hodili na fuzbal, o mojih financah ne boste pametovali. Ko si boste pa sami začeli barvati trepalnice, se med depilacijo z nohti držail stropa, ko bo profesionalna bojevnica bila bitko z vašimi širokimi porami in si boste žgali lase, da se bodo konice zaprle, potem se pa lahko pogovarjamo. O porah in kremah.
Ker če bi ženske dale na sebe ravno toliko kot moški, bi danes hodile po svetu sivolase, z rdečimi lici in trdimi petami. In veste kaj – vse bi bile v istem zosu.

Temu bi se reklo lojalna konkurenca. Naj zmaga najbolj pametna ali pa tista z najboljšimi geni.

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 comments

  1. Bolje skulirana neandertalka, kot napsihirana lepotica.

    Ker konec koncev se zjutraj zbudiš taka kot dejansko si.(ok, zanemarimo posledice depilacije) in če dejansko nisi zadovoljna s tem, potem ti tud nobena “kremica, frizer, telovadba in vsa ostala pizdarija” ne da občutka vrednosti/lepote/samosprejetosti Ker dejansko ti nekje v podzavesti “vedno” leti film ala “kam še moram, kaj postoriti, kaj kupiti da bom “ok”…in shit, a mi je veter sferderbal frizuro?…”

    Tako da “live stress free and be yourself”, saj si vsak želi pristno osebo ob sebi.😉

  2. Vedno je lažje upravljati s financami drugega kot svoje. In mislim, da je prav, da smo ljudje urejeni. Tako ženske kot moški. V enem mojih blogov sem pisal ravno o tem, da smo Slovenci eni izmed slabše urejenih.

    Imaš pa še vedno eno prednost. Jaz sem pred bankrotom, ti si pa še vsaj seksi. Vsaj tako praviš.

  3. Pred očmi se mi je odvil del epizode Princa iz Bel Aira, ko se s svojo sexy mačko znajde zaklenjen v neki špajzi, ona pa začne odmetavati vse, kar je bilo na njej sexy.
    Umetne trepalnice, lasne podaljške, blazinice iz modrca …
    S svojimi novci lahko počneš kar te je volja. Itak. Če si potem seksi in zadovoljna sama s seboj je to super. Zveniš pa žal ne baš vzhičeno.

  4. jizs so vsi tipi tole cist resno vzel hahah

  5. Tale objava mi je pa prav polepšala ponedeljkovo jutro🙂 Super!

  6. kostin mozeg- tocno vem kater del.. vidla in mi je spet narisal nasmeh na usta..

    drugac pa- treba je vedet kje je meja in kaj hoces😉

Komentiraj!

