MDV ali Moška Dodana Vrednost


Ženske delamo največjo napako, ko se zaljubljamo v čvrste moške riti, močna ramena, pod katere se lahko skrijemo med neurjem, blazno toleranco do tvojega PMSa in odnašanje smeti, ne da bi mu pred tem grozila z umorom.

Super je, ko se vključi v tvojo družbo in ti drži lase, medtem ko bruhaš za prikolico. Ne zgraža se nad prijateljem, ki se na žurih rad slači, si lakira nohte in pride na Metelkovo obut v copate. Glasno se reži vsem ljubezenskim grozljivkam tvojih prijateljic in navdušeno podpira poligamijo. Rad lovi ribe s tvojim očetom in ne čaka v avtu, medtem ko z mamo kempirata pred trgovino vsaj eno noč pred začetkom razprodaj. Z veseljem vama vsake toliko prinese sendvič in se pretvarja, da je Lorella Flego.

Nič ni mel proti, ko si v Koprskem nakupovalnem centru jahala konja, oblečena v Čehinjo in so ti iz torbice padale Kekec paštete. Ko si skozi okno na metli skakala v bazen, medtem ko so prijateljice naredile tako dolgo slamico, da so lahko kradle pijačo iz kozarcev za sosednjo mizo. Niti ga ni motilo, ko so se njihovi fantje sprehajali po vasi, oblečeni samo v predpasnike.

Ni ti »čekiral« telefona in je čisto malo popizdil, ko si se s pijače z bivšim proti jutru prikotalila domov. Vzpodbujal je tvojo kreativnost in rad s tvojo babico spil kavo. S kombajnom te je vozil po Bohinju, plesal ob sončnem zahodu sredi nudističnega kempa, pa še kaj bi se našlo. Skratka – krasen!
Da ne govorim o tem, da je podpiral vsako tvojo frizuro, prehrambeno navado in pivsko razvado.

Dokler se nisem enkrat zamislila. Da sicer vedno sodeluje, a nikoli nič ne predlaga. Da ga v resnici nič ne veseli. Da ima rad avto.net, svojo ribiško palico, da ga veseli čebelarjenje in najraje hodi v kemp v Poreč. Včasih gre smučat na Roglo, najraje pa v vaško gostilno.

Takrat me je pa razkurilo. Zmeraj sem jaz tista, ki mu kažem skrite zalive. Mu povem katera gostilna je trenutno moderna. Jaz hodim po karte za koncerte in ga vlačim po muzejih impresionistov. Kaj pa on? Jp, lahko sedim poleg njega, medtem ko čaka na krapa. Ful je fajn, če vsake toliko skočim na pumpo po mrzel pir.

Ni važno, kako prijazen, seksi, ustrežljiv, prilagodljiv in potrpežljiv je moški. Pravi moški mora imeti domišljijo, ki seže dlje od Tuševega kataloga. Zažgati mora vse moje ljubezenske romane in me prisiliti, da neham brati po diagonali.
Lahko me pelje na potovanje v neznano in medtem vrti Verdija. Na fuzbal tekmo na La Bombonero in Modrijane na Spodnjo Muto. Mi pokaže, kje se žura na Hvaru, kje se jedo pravi tartufi. Pustim se zapeljati na prekmurski bajer na tekmovanje v nabiranju črvov in ležati pod cvetočo akacijo.
Všeč mi je, ko me pelje s kajakom po Kolpi ali pa nabirat šparglje. Ko me v Bangkoku pelje v striptiz bar ali pa na ping pong. Tak in drugačen…

Kar pomeni, da mladi junci odpadejo. Ker večina njih še ni bila dlje od Celovca, ker je za njih najboljša goveja juha njihove mame in imajo samo 20 dni dopusta.
Največ sveta in njihovih skritih kotičkov vam bo pokazal nekdo, ki ima že globoko gubo na čelu in bogato porcijo izkušenih bivših. Vsaka ga je naučila nekaj novega. In edino prav je, da vse te skrivnosti deli s tabo. Pa naj se lepo obnaša, da jih ne boš kmalu ti delila naprej.
Hudič je samo, ker je Slovenija tako mala, da se krog slej ko prej zaključi… In spet boš  tam, kjer si bila. V Poreču. No, ti  vsaj vmes ni bilo dolgčas.
In vsaj veš, kje se jedo najboljši tarufi.

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 comments

  1. A bi bil tvoje cenjen blog preveč komercialno usmerjen, če bi nam podala naslov gostilnice kamor bi danes popeljal svojo ljubico:)?

  2. Ahahaha, a zdaj pa tudi jaz spadam med izkušene ženske, ki moškim na dolgi rok dvigajo MDV? Ni problema, samo nisi povedal okvirne lokacije…

  3. LOL🙂. Obratno velja enako. Ko ti ženskica vedno govori “Daj, ti vse to poznaš, pelji me nekam.” Ej, punči, poznam skor vse, ampak meni je res dolgčas, če sem jaz manežmajster, ti pa dresirana levinja brez grama domišljije.

  4. Če je žuranje na Hvaru, Modrijani na Spodnji Muti, fuzbal v Španiji, kajak na Kolpi in striptiz bar v Bankgoku zate definicija MDV, potem tudi v Sloveniji ne boš imela težav z iskanjem zanimivih moških😉

  5. Hm…zanimivo…tako popolna, pa tako nesrečne izkušnje z moškim polom.
    Morda pa tak tip ženske vseeno ni tako popoln.

  6. “Kar pomeni, da mladi junci odpadejo” Sedi, 5. Oz 10 na faxu. Končno si pogruntala eno glavnih zakonitosti za bejbe kot si ti! Le tako naprej. Saj bo! The best is yet to come.

Komentiraj!

