Namaži se, da ne boš zvečer ocvirk!


Naj vas med branjem spremlja ta sonet modrosti.

Marketingarji padamo na najbolj simpl marketinške fore.

Na bronaste noge daljše od ponedeljka, medene lase, ki se na koncu zvijejo v prikupen koder, in na tipa, ki ima tako mišičast trebuh, da ziher ne more bit lep v ksiht. In mu ga potem raje odrežejo s plakata. Ali pa papir v resnici ne prenese vsega in bi se potem kar scedil s stene.

Kakorkoli, zmeraj ista fora. Grem v trgovino po zobno pasto, vložke in subrino in se skoraj spotaknem čez lepo postavljene kreme za sončenje. Aaa …, si mislim, kako lepo morajo dišati! Hudič mi ne da miru, dokler je ne odprem in si jo na skrivaj malo pljunem na roko. Mmmm … šit! Koliko pa stane? Dvakrat več kot ena obična Nivea. Takrat se začne dvoboj hudičkov na ramenih.

Tisti, lepo zagorel, ki zmeraj lepo diši, ima usnjene mokasine, belo bele zobe in je po moje uiber bogat, se z mišičasto ramo nasloni na vrat in mi prigovarja: »Na sebi pa že ne boš šparala!«
Na drugi rami sedi en bolj žalosten angelček, ki ima podočnjake, scepljene nohte, rahlo sive komolce, od komarjev požrte in spraskane noge, vdan v usodo že stotič ponovi: »Ne bodi nora, saj je vse isto sranje. Če si lahko 35 let živela z navadnimi kremami in vložki niso dišali po rajski vaniliji, temveč po dobri stari kamilici in ti ni popolnoma nič manjkalo, se nehaj preseravat že enkrat! Boš konec meseca jedla Chanelov lak na solati od Kanebo seruma?«
Ampak ne. Seveda ne.
Na sebi ne bom šparala, kaj pa je to 10 € razlike? Ena runda v TOZDu. Zagotovo je Biothermova krema zakon! In še paše mi h kremi za telo. Potem vidim, da dobim ob nakupu dveh izdelkov iste blagovne znamke še klobuk. No, bom pa kupila še eno kremo za telo. Vse za klobuk! Na koncu ugotovim, da sem za prekleto klafeto plačala 30 € …

f2ce8b44f2ba11e2a52022000a1f9e5e_7

Čez dva dni sem šla po kruh in mleko in ob polici poletnih alkoholnih mešanic zagledala Niveino kremo za sončenje. Cooling mist! Aha, sem si mislila, na to finto me pa ne boste dobili.
Takrat pa vidim, da je 25 % znižana. Hitro jo pobašem in skrijem med en Aperol in dva Fritzza.
Na plaži je bila seveda hit poletja. To sva se važno špricala. Priznam, popolnoma neodgovorna sem. Ob 12:00 sem se privlekla na plažo. Kljub temu da sva nudista, sem se opremila s tremi pari kopalk. Revijami, knjigami, kindlom, kremami in brez marele. Kaj mi bo marela, če imam nov klobuk! Sonce naju je spreminjalo v ocvirke in prisežem, da je morje zacvrčalo, ko sem pomočila pregreto zadnjico v morje, a zvečer se nama ni bilo treba namakati v jogurtu. Ker je krema resnično delovala. Pa še vstajat mi ni bilo treba, da bi njemu namazala hrbet. Samo od daleč nameriš, pa je!

42ce4306f2ba11e29fc422000aeb0ba2_7Vsako leto znova se zamislim nad seznamom krem, ki ga objavi neki-neki za varstvo potrošnikov. Tam vodijo kreme iz Lidla in DM …, ampak ob omembi njihovih krem se spomnim na zalezovalca z nudistične plaže. Že nekaj let gremo punce čez vikend same na morje. Zjutraj v miru pijemo travarico. Nihče nam ne teži, da se moramo žogat  z njim ali pa navsezgodaj zjutraj na kolesarsko turo. Valjamo se po plaži, se režimo in si šepetamo babje skrivnosti. Že nekaj let nam dela družbo en smrdljiv voayer, ki mu tič stoji postrani. Pa ni moteč eden izmed mnogih tičev, ampak njegov vonj. Po kremi, ki je na vrhu seznama najbolj pametnih nakupov. Zato jih enostavno ne morem kupiti.

Vsaka marketinška finta se začne in konča pri enem nagecu.
Vprašajte me konec meseca, po čem ima okus krema za telo …
Po tistem mišičastem lepotcu s plakata ziher ne!

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Komentiraj!

