Hrvati si ne zaslužijo Hrvaške


Ste kdaj videle, kakega moškega, ki bi v Svilanitu stal pred ogledalom in primerjal, katera barva brisače bolj pristaja njegovemu obrazu?  Si jo ovijal okrog zadnjice, da bi ugotovil, pri kateri velikosti lahko še ves moker in dišeč odpira vrata večernim zmenkom?

Jaz ga še nisem videla. Očitno vsem moškim kupujejo brisače mame. Ali pa žene. Ljubice in punce zagotovo ne. To je isto, kot če bi mu kupila spodnjo majico. Le nekoliko dražje. Ne vem pa, kako je z brisačami za na plažo.

Si predstavljaš moško debato:
“Stari, si gledal danes Hajduk, kako so zmleli Dinamo?”
“Sem, ampak veš kaj mi je bilo  najbolj všeč? Njihove navijaške brisače. Ful bi mi pasale h kajtu.”
“Uf, ne vem, mojim kopalkam bi bolj pasale brisače od Barcelone.”

To je najbrž edina fora, na katero bi moške dobil, da bi sploh opazili brisače. Ker na športno opremo pa veliko dajo. Vse mora štimat. Sončna očala pašejo k pasu. Natikači k majici. Kajt in trapez sta top šit kombinacija. Da o tistih pingvinskih  kratkih hlačah in majicah za v vodo, skozi katero se vidijo vsi šlauhi okrog pasu, sploh ne govorim. Jp, to so kajtarji.

photo6

Jaz sem vedno govorila, da so kajtarji šport zame. Ko mi le ne bi veter ves čas nosil peska v špricer…

Ker kajtarji so stajliš fantje. Močni in zagoreli. Strašno prijazni in ustrežljivi. A verjamem, da obstajata 2 vrsti kajtarjev: tisti, ki govorijo, da so punce dobre samo za to, da mu delajo sendviče in pumpajo kajt, in tiste, ki svoje punce naučijo kajtati in jim sami prinesejo mrzel pir, ko jim veter že 4 ure nosi pesek v glavo.

photo2Skratka, bili smo na Neretvi. Jaz sem bila tista, ki ji je na plaži nosilo pesek v glavo, on pa tisti, ki ga je vleklo po vodi gor in dol. Dokler se ni po plaži pripeljal idiot na FWD in med spečimi kajti naredil 2 kroga. Ko so mu vsi jebali mater, se je odpeljal domov in se vrnil s harpuno. Tudi če je bil lačen in se mu je zahotelo čvrste slovenske riti na žaru, ni bilo smešno. Spomladi so požgali beach bar do tal. Ker jim Slovenci plačujejo mercedese, ki si jih od prodaje mandarin ne bi mogli privoščiti.

Neretva je skoraj samo zaradi kajtarjev turistično zacvetela, kot bi zavetel Šentjanž pri Dravogradu, če bi bil po nekem čudnem spletu naključij  500 metrski breg dovolj za svetovni pokal v smuku. In bi mi našo babico čez zimo preselili v klet, njeno polovico in polovico postelje pokojnega dedka, pa bi oddali v najem Lindsey Vonn in Tigerju Woodsu. V garaži bi lahko naredili press center. Tina Maze bi najbrž spala v Črni.

photo4

Nihče se ne bi sekiral, ko bi vsi začeli dvigati hiše, dograjevati apartmaje, si lepiti vsaj tri zvezdice nad vrata. Saj je vseeno, kako zgleda, da le dolarji in jeni letijo na kup. Kar nikakor ne drži za Hrvate. Pri njih vse štima. Je lepo. Pospravljeno. Diši. Urbanisti so ves čas na delu in vse tende v vasi so iste barve. Zato si ne drznite na plažo brez novih kopalk in marele v stilu. Mene je namreč zadnjič bademajster nagnal iz prve vrste na plaži. Je rekel, da z mojo marelo kazim izgled plaže. Debelo sem ga gledala in bila užaljena. Odvlekla sem jo 10 metrov naprej in jo hotela zapičiti v mivko, pa je prihitel drugi, da ne bo šlo. Da ne paše. Takrat mi je pa že stal na živcu.

photo5

“A to je tvoja plaža? Kolikor vem, Hrvati nimate privat plaž.”
“Pa nije moja plaža. A bio sam ovdje rođen.”
“Prav. Naj bo po tvoje. A verjemi, da te bom čakala v Sloveniji. In ko se boš vsedel pod prvo smreko, ti bom senco zaračunala 5 EUR. In tvoji punci dodatnih 10 EUR, ker pri nas ne hodimo v hribe z visokimi petami.”

photo3

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , , , , , , ,

4 comments

  1. Hear hear… Neretva je tja očitno naplavila ves drek iz Hercegovine. Mogoče je malo preveč splošno ga aplicirat na vse Hrvate, ampak ja. Tu nekje blizu stvari dejansko so.

  2. Se ena na temo, kako se ljubljancani zlijejo z okolico, kamorkoli jih odnese… Priblizno tako, kot italijane. Sam mal bl napihnjeno.

  3. Danes prisel iz te lokacije. Men je bilo lepo. Probleme sem pustil doma🙂

  4. modelu z bugyem so menda pozgal bejbo.. pa je mal znoru🙂

Komentiraj!

