ŠIFRA: Osamljen, potreben, ločen, lastna kmetija, možnost skupnega oranja.


Bodimo si na jasnem, samska ženska pri 35 ne potrebuje moškega.
Sama zna zbiti vrtno uto, sestaviti pohištvo, zvrtati luknje za kuhinjske police. Če bi si pri 20 letih dala povečati joške za dolgolasega frajerja na kitari, ga zdaj niti povohala ne bi več. Odkar se trudi zdravo živeti in zna sama odpirati buteljke, niti kuharski virtuozi ne izstopajo več in jadralci s svojo mičkeno banjo v Portorožu nimajo več šans.

Jebiga, z leti se spreminjajo tudi kvalitete, ki jih ženske cenimo pri moških.

Prva je ta, da vsak doma spi doma. Brez vmesnih ogrevanj tujih postelj.

Druga so skupni interesi. Že samo ljubezen do dobrega pireja in kuhanih hrenovk je včasih dovolj. Ob lupljenjeu krompirja se lahko čisto lepo pogovorita, kak dan je za vama.
»Kako?«
»OK.«
»Kaj novega?«
»Nič.«
»Nobenega trača?«
» Ne.«
»Hmph.«
Potem se lepo skupaj zvalita na kavč in če ti ravno ne tišči nog pod rebra, se nimaš kaj pritoževati.
Ful je pa fajn, da ima pri svojih letih še vse svoje zobe in čim manj putrast vampek. Že sama senca mišice nekje v podkožju nam požene kri po žilah. Dedci, ki se lasem navkljub brijejo do golega, so pa itak težki preseratorji.

Skratka, ko v celi Sloveniji zmanjka znancev, bratov, sosedov in bivših fantov prijateljic, ki jih še ne bi poznale, na koncu obupamo.
In kaj zdaj? Kar tako po barih svaljkat se ti ne da več. Sama tja itak ne zahajaš, če pa greš v družbi prijateljic, tako vneto tiščite glave skupaj, se glasno krohotate in ste tako samozadostne, da noben dedec nima šans. Če si že drzne plačati kako pijačo, dobi sladek nasmeh in brco v rit. Klinc, take smo. Grozne.

Ko se prijateljice celo deževno nedeljo s fanti stiskajo pod kovtrom, te popade bes. Pomanjkanje močnih rok, ki bi ti odnesle smuči v klet in tebe vrgle na kuhinjski pult, je tako frustrirajoče, da se predaš.
In se pod oznako vojne tajne prijaviš na eno izmed tistih spletnih strani. Spletnih strani, ki delujejo po principu: Osamljen, potreben, ločen, lastna kmetija, možnost skupnega oranja.

Skratka, požreš ponos, si izmisliš seksi ime, recimo Diva Škorpijonka in začneš brskati za fotografijo, ker fotko Adriane Lima, ti avtomatsko zavrne. Še dobro, da imaš pri roki fotke izpred 5 let, ko si prebolela trakuljo in si v koplakah zgledala kot posmeh svojim klasičnim oblinam. Skrito za velikimi očali te res ne bo nihče spoznal.

In se začne dejtanje. Sranje je, ker se tudi oni sramujejo svojega pojavljanja na svetovnem spletu in se skrivajo za nekimi slabimi slikami. Kako naj po sliki njegovega palca, zakopanega v mivko presodim, če je večji od metra in čevapčič. Jebiga, višina je pomembna. Kaj naj sicer s svojo zbirko štiklov?
In greš na prvi randi. Izbereš si en lokalni bife, kjer te živa duša ne pozna in čakaš.

Že ko se pojavi na vratih, ti postane slabo. Bele lanene hlače, beli usnjeni natikači, beli prameni. Jezuskristus… Pa ugotoviš, da je on bolj Harekrišna. Na potovanju po Indiji je preboleval svoje sovraštvo do bivše žene, ki ga je 10 let varala in mu pustila oba otroka. Ki nujno potrebujeta mamo. Pa ti bi bila kar primerna. Dovolj si stara, najbrž tudi dovolj pametna, pa če bi se kar zmenila.
Glej stari, sej ful fajn, Indija je zakon, ampak jaz sploh nočem otrok. Sploh pa ne tujih. Pa hvala za pir.

Drug je simpatičen. Nikakor ni material za seks, je pa za kino. In na Šmarno. Prijeten, prijazen. Ampak takih imam dovolj. Po tistem, ko mi odnese smuči v klet, se moj interes zanj nekako čudežno izgubi.

Tretji pa je res model.

Teži na mojem spletnem profilu. In piše. Prosi. Nagovarja. Pa naj mu bo. Ga vprašam, kako ga bom prepoznala. Pravi, da je Ljubljančan (ali imaš registrsko vtetovirano na čelo), visok, atletski, star 38 let in da mu manjka 1 zob. 1 zob!!! Kak zob, kir zob? Nekaj muti, da ne ve točno…. Človek, pa ne moreš biti tak pujs! Takrat me pa začne matrat firbec. Se predam. Da se dobiva v fini gostilnici na kavi. Tik preden se poženem iz službe, da slučajno ne bi zamudila, ker mi gre zamujanje neskončno na jetra, mi pošlje SMS, da bo malo zamudil: ker je na Šmarni ful gužva. Ne me jebat! Brez zoba (kar predstavljam si ga brez enke), prešvican in usran!
Spremenim plan in se dobiva v kafiču na avtobusni postaji pod Šmarno. In kaj je na splošno ta obsesija s Šmarno goro? Po njen plezajo samo še obupani, samski moški? Ali samo lažejo, da skoz hodijo v hrib, da bi izpadli težki frajerji?
Že na kilometer ga prepoznam. Ko se zasmeje, se veselo zasmejem  z njim. Sicer mu ne manjka enka, pač pa dvojka. Pa človek božji, saj ne moreš hoditi po svetu brez zoba! Njemu se to ne zdi nič takega. Zobje so dragi, dokler lahko še je kotlete, nima nobene potrebe po novem zobu. Ne pozabimo, da  v službi dela s strankami…

Po hitrem postopku se spokam in skrijem. Zamenjam telefonsko številko in si prebarvam lase. Da me slučajno ne bi kdaj kje ustavil. Naknadno zvem, da je doma iz Litije, da je star 44 let in da si ni lani na kolesu zbil zoba, temveč tak hodi naokrog odkar ga poznajo. Se pravi, da ni samo škrbast, temveč tudi lažniv!

Potem sem šla še na eno kavo. S tipom, ki je pravkar prikruzal iz Indije. Bil je tako drobčken, da bi mu že en rižek zlomil nogo. Ker je od trakulje minilo že kar nekaj let, si z njim res nimam kaj pomagati. In kaj je sploh s to Indijjo? Je to ena nadgradnja Šmarne gore. Če nimaš za Indijo, greš pa na Šmarno…

Bilo je še nekaj modelov. Vsak je bil po svoje ubrisan. V soboto grem še na eno kavo. Na sliki zgleda ful dobro. A ga imam na sumu, da je zretuširal enega kitarista. Ne morem ugotoviti, kdo bi bil, ampak se mi zdi, da sem ga nekje že videla.
Mogoče je pa Slash!
Kolikor vem, ima vse zobe, radiator na trebuhu in en velik šop las… Če bo hotel, si dam še joške povečat!

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , , , , , , ,

22 comments

  1. fak, kaj bo pisala ko bo sreala Abrahama! Daj, da mi je to doiveti! Si pa iv dokaz, zakaj se mladi laje enijo kot stareji!!!

    SRENO TE SLEDIM E NAPREJ!!!

    lp

    Saso_g

  2. lol.. :)))) Tipicen primer zagrenjene izbircne babe v letih, ki ne ve kaj bi rada.. Noben ni dost dober, tisti ki so pa dost dobri pa niso za pofukat. Brez skrbi, tud ti čez par let ne bos vec. Ni pa treba vsakega potencialnega snubca v baru instant odjebat, kot si napisala. Potemtakem je levji delez “krivde” za tvojo samskost na tebi, kajne?

    Bo ze res da deci z leti bolj ali manj pridobijo, nam zenskam gre pa od tridesetga samo se navzdol. En nasvet; najdi si neko aktivnost – bicikel, tek, salso, hribe, literatura… in se vkljuci v kaksen podoben klub/drustvo. Ponavad tam mrgoli niti ne prevec zahojenih samcev :)). Srecno!

    Masa L.

  3. Čujte me, čujte oj, mamica vi.
    kaj se pri mojemu srčku godi.
    možila bi se rada,
    sem deklica premlada.

    Mirkaj, mirkaj, kaj govoriš,
    Zakonski stan je en velik križ.

    Mirkaj, mirkaj, kaj govoriš,
    Zakonski stan je en velik križ.

    Jaz se t’ga križa prav nič ne bojim.
    Če ravno katero po puklu dobim.
    Pa vidim druge žene,
    K’ so srečno poročene.

    Pa sta v oštarijico šla,
    Pa sta se tamkaj ljubila.

    Pa sta se tamkaj ljubila.

    Sveti že Primož me dobro pozna.
    A mi gotovo tud’ ženina da.
    Znam šivati, znam plesti,
    Znam hišico pomesti.

    Drugih reči me pa mož nauči,
    Če ga bom h’tela ubogati.

    Drugih reči me pa mož nauči,
    Če ga bom h’tela ubogati.

    Stara že kmalu bom dvajset let.
    In brez moža jaz ne morem živet.
    Jaz hočem ga dobiti,
    Brez njega nočem biti.

    Če ravno po golih kolenih grem za njim,
    Samo da ljubega dobim.

    Če ravno po golih kolenih grem za njim,
    Samo da ljubega dobim.

    Če ravno po golih kolenih grem za njim,
    Samo da ljubega dobim.

    Če ravno po golih kolenih grem za njim,
    Samo da ljubega dobim.

  4. Se mi zdi, kot da komentatorji mislijo, da si jih za nasvet spraševala.
    Hmn….

  5. Tipičen primer zagrenjene izbirčne babe? A ja? A dej no mir? Če je doživela vse to, jasno, da je zagrenjena. A je mogoče hotela biti zagrenjena? Gotov da ne. Ne sprenevedajmo se, kdo je kriv, če je slučajno zagrenjena.

    Glede izbirčnosti je kvečjemu premalo izbirčna, saj nobena normalna ne bi šla s takimi primerki na kofe, ne da bi jih prej preverila. Namreč moje izkušnje in izkušnje znank na portalu in brez njega, so enake kot njene, le da še mal slabše. Tipi se lažejo, sprenevedajo, mutijo, nakladajo, potvarjajo svoj opis, pošiljajo tuje slike ali svoje izpred 25 let … pa da ne zabluzim zdaj preveč v te zgodbe, ker to ni bil še niti začetek. Skratka, kreativa jim nikoli ne dela tako kot takrat.

    In če čez par let/desetletij tudi noben od nas ne bo več za pofukat … sorry, to res ne pomeni, da ženska ne sme imeti vsaj enih minimalnih meril. Oziroma da bi se morala zadovoljiti s tistimi, ki niso za pofukat niti sedaj.

  6. Kup si dildota baba zafrustrirana!!!!

  7. Jeba je, ker smo vsi kul tipi zasedeni, itak …😀

  8. se popolnoma strinjam z Masa komentarjem. Res je, da lahko splet okoliščin pripelje do tega, da je “normalen” človek pri 35letih še vedno samski.Človek postane samozadosten in se mu zdi, da ne potrebuje nikogar. Pa je temu res tako? jaz dvomim. Mi gre pa naživce ko se vse moške meče v isti koš (oni lažejo,mutijo,..). A so res vsi isti? Niso. Tisti, ki so ok, pa verjetno takšne osebe kot je blogerka ne bi niti ogovorilo, saj bi jo že na daleč spregledali, da je zafrustrirana in potencialna prinašalka novih problemov. Ne odjebi ampak raje jebi🙂

  9. Bilo je pred x leti v reviji Start. Vprašali so YU filmsko divo, kaj misli o feministkah. Odgovorila je:” Legnite u krevet i pokušajte ponovo!”
    Ula, dej ti tud, no!

  10. Dragi komentatorji, najlepša hvala za čas, ki ste si ga vzeli in napisali svoje obešenjaške komentarje. Rada bi samo povedala, da so zapisi na tem blogu namenjeni smehu in, čeprav so zapisani v 1.osebi, niso 100% resnični. So pa zato toliko bolj zabavni!
    Očitno je recesija požrla tudi smisel za humor.

    Zato mi prihranite s svojimi žaljivimi komentarji, ker ste na mojem blogu in ne na kakem sponzoriranem portalu.

    Pa lep pozdrav!

  11. Zala, oprosti, ampak zaradi feministk imaš danes volilno pravico. Najprej se pozanimaj, kaj feminizem je, ker pljuvanje čez tipe to ni. Zaradi feministk si ženske sploh lahko izbiramo ljubimce.
    Meni je blog zelo všeč; sploh ne pljuva čez vse moške (vsaj jaz tega ne vidim), niti ne zvrača vse krivde nanje.
    Bi se mi zdela pa še večja neumnost bit s človekom, ki me ne privlači, mi ni všeč, s katerim se ne morem pogovarjat in ne delim skupnih interesov, samo zato, da bi lahko rekla, da imam tipa. Verjetno je krivda za mojo samskost na moji strani, ampak na svojem blogu bom še vedno čez blesave tipe govorila, ker je to moj način razstresenja. Tako sem dojela tudi to kolumno.
    P. S.: Feminizem ne pomeni, da bi bile rade moški, ne pomeni, da so moški slabi, ne pomeni, da ženske nočejo seksat, pomeni pa, da imajo svojo voljo, ki jo imajo pravico izražat, da imajo pamet, ki se ji splača prisluhnit (v enaki meri kot pri moških), in da niso manjvredna bitja, ki se morajo podrejat moškemu. Če pa kateri paše, da slepo sledi svojemu od staršev izbranemu partnerju, pa tudi nič narobe. Feminizem je namreč ženski podaril izbiro! Jaz osebno sem hvaležna, da si lahko sama izberem, s kom se bom sparila, smer študija, zaposlitev in način razmišljanja.

  12. Kompleks avtorja študije je očiten. Ne vem, kakšna si ti, šimfatorka si vsekakor. Vem le, da ti manjka dober sex in potem bo sonce posijalo nad dolino Šentflorjansko. Zdi se mi pa, da si zafrustrirana nad moškimi, debela ali presuha, razvlečena, strijasta….bi se skoraj reklo, da tipična Slovenka.in po pisanju sodeč si bila v Rugljevi šoli. Takšni kot si ti, ste ljudje brez empatije, zafrustrirani nad življenjem ter se počutite dobro samo, če žalite in vsiljujete svoje mnenje, zato ti svetujem hospitalizacijo, saj si potencialno nevarna zase in za okolico. P.S. Sem vzel tablet, me pomirja.

  13. hm, čisto slučajno sem naletel na tale zapis… in potem preletel še komentarje….
    … sam zapis se mi nikakor ne zdi žaljiv do nas moških, če na nas gledate kot na del populacije ljudi, je pač taka resnica, da si izbereš osebo, ki ti je všeč. Dejstvo je, da smo ljudje po večini vizualna bitja in najprej izbiramo z očmi in če nam je to všeč šele takrat si osebo privoščimo spoznati tudi po značaju. Tudi sam ne bi mogel biti z žensko, ki mi vizualno ni všeč, kar sicer ne pomeni da gledam samo manekenke in fotomodele (ponavadi so mi te še premalo všeč), ampak če ima ženska meni lep simpatičen obraz, če je lepe postave, če izžareva prave ženske čare, potem je to, to! Če pa ženska teh lastnosti nima, pa me enostavno ne zanima in sem raje samski!!!
    dobro tisto z zobom je res malo iz trte zvito…. ampak v duhu humorja je tudi to sprejemljivo (no ja tudi meni manjka kak zob pa to že od 25 leta, pa se zardi tega nobena ni razburjala….)

    35. letni
    LP

  14. Top prispevek za nasmejat do solz. Takšne neumnosti so se dogajale tudi meni že v življenju in pač na to rečeš potem “If live gives you lemons…make a lemonade” in napišeš nekaj takega, da se še ostali lahko smejijo s teboj😀

  15. Kako mi je smešno, ker eni mislijo, da je vse to res in se vse to dogaja avtorici😀 Verjetno so določeni dogodki čisto resnični, pa vendar to še ne pomeni, da so se vsi zgodili njej…se pa dogajajo, marsikdo se lahko najde v zgodbah. Super zabavno branje in res dobro napisano, zelo berljivo.

  16. Ula, lahko pa svoj blog uporabiš za kak meetup..no dej, piši, pa se dobiva🙂..lahko tud tko za hec, da ne bo čist zares🙂

  17. Jaz iskreno uživam v vsakem tvojem zapisu…:)

  18. tipicno slovensko- kar se komentarjev tice.. dejmo kr delat neke zakljucke na podlagi nekih sklepanj.. zakaj bi se prej pozanimal ;o)) BV

    sicer pa lustno napisano, sm se nasmejala, ker se res taki pacienti sprehajajo po tem svetu, ampak to ne pomen, da tut bejbe niso usekane.. tko al drugac..😉

    (zmotila me je edinole sm pa kje kaka napakica kot je npr. tale: “Prva je ta, da vsak doma spi doma. “)

    ln

  19. Odlično!

    Vsekakor razni portali vsebujejo pisane vence cvetk. Kruta resnica je, da so takšni eJanezi porazdeljeni po identični Gaussovi krivulji kot Janezi okoli tebe na avtobusni postaji in v lokalu. Na spletu se pač izpostavijo in v anonimnosti določene reči pridejo bolj do izraza. Lahko parlamentiramo, da večina na spletu laže, ampak potem pridemo do še hujšega fenomena. Lažejo kvečjemu tako, da se prikažejo v boljši luči … podoba, ki jo prikazujejo, je podoba h kateri stremijo. Huh, to je mogoče še bolj grozno🙂

    Zanimivo je, da na drugi strani spletne mavrice sonce občasno najde tudi bolj izoblikovane osamelce. Mnoga dekleta (28-35) so postavljena na svoje noge, nekatera so precej potovala, mnoga celo berejo. Doktorati niso redkost, prav tako prisrčnost in toplina. Večina je že ugotovila, da se moškim 30+ najlažje približaš tako, da greš na kolo ali v hribe; posledično prebujajo tudi športne plati. Če bi že izpostavil kak manjko, je to absolutno smisel za humor. Žal so takšni časi, da so se zabavna dekleta odločila, da je na domače razmere najbolj zabavno gledati iz tujine. In ostali smo žalujoči ostali🙂

    Pa srečno!

  20. Urška, zakon si! Če me v službi kaj vrže iz tira, samo preberem enega izmed tvojih postov in se že jočem od smeha! :)) In ne samo jaz, tudi vse moje kolegice.🙂

    In če se navežem na zgornje komentarje … Humor je bil tako ali tako vedno v domeni inteligentnih …🙂

Komentiraj!

