Oda urbanim gozdarjem


Vedno znova poslušam prijateljice, kako jamrajo, da ni nobenih pametnih tipov. Ki ne bi bili geji, poročeni ali imeli vsaj ene punce.
In po drugi  smrkanje moških, ki se pritožujejo, da ne spoznajo punce, ki bi si jo upali predstaviti prijateljem. Ja, takih okrogloritih enonočih spremljevalk jim ne manjka. A med ljudi jih ne pripeljejo. Ker to škodi njihovemu imidžu velikega intelektualca, svetovljana in kar je še takih grozno pomembnih hvalnic.

No,  naj vam jaz povem, kaj gre ženskam najbolj na jetra.
Da prekleti dedci ne znajo povedati, kaj bi radi. Pa saj ne rabijo povedati, še raje vidimo, če si kar vzamejo. Sicer imaš potem podrajsan plašč, ker te je prislonil na vsak zid po skritih prehodih stare Ljubljane, ampak še nobeni ni padlo na kraj pameti, da bi se pritoževala!

Absolutno  sovražimo lepotce, ki so v kopalnici dlje časa kot me.
Takrat se resno zasekiramo.
Obrvi sem si populila, OK, noge niso najbolj gladke, pa saj imam debele žabe!
Namazala sem se, lasje mi dišijo, tudi na suhe komolce in deodorant nisem pozabila.
On pa še kar menca.
V bistvu me najbolj vrže, ko ugotovim, da imajo tudi sami vojne s fredijevskimi obrvmi…
Takega moškega, ki da več nase kot jaz, pa res ne morem imeti.
Le kaj si mora šele on misliti o meni!? Da sem predebela, da bi morala večkrat h kozmetičarki in da moji čevlji glasno vpijejo po labeli.

A rade imamo lepo oblečene moške. Mogoče je stoječi ovratnik polo majice in puloverček iz kašmirja v barvi pistacije res tu mač, ampak – v principu – obožujemo črne obleke in bele srajce. Rade imamo vrečaste hlače, ki poudarijo njegovo čvrsto zadnjico.
Še bolj nam nabijejo slabo vest, ko se sredi največje zime pridno potijo v fitnesih, jedo smrdljivo tuno in si mešajo zdrave praške za  trdno gorovje na rokah.

Nam se to res ne da! Tiste trenutke v miru porabimo za skrivno porcijo čipsa, namakanje trdih pet v slani vodi in dolg čik v blaženem miru.

Zato ne vem, zakaj se moški pritožujejo, da so postali poženščeni zaradi žensk.
Ker jim odžiramo službe? Še nikoli nisem slišala za koga, ki bi postal direktor samo zato, ker ima mini krilo!
Je kriva mama, ker ga je naučila speči torto?
Kvečjemu bi se ženske lahko zamislile same nad sabo.
Moški zmorete vse, kar zmoremo ženske. Še več.
V peto nadstropje lahko nesete vrečo cementa in si poleg veselo žvižgate.
Nosite hlode iz hoste in potne kapljice vam tečejo po mišičastem hrbtu.

Me še zmeraj nosimo kratka krilca, visoke pete in, ne, poznam nobene, ki bi vsak teden komaj čakala na tekmo v vaterpolu, se praskala med nogami, glasno pljuvala in hodila po cesti, kot bi imela v vsaki roki gajbo piva.

Ženske smo ostale ženske. Kljub veliki moški konkurenci.
Moški pa… nehajte delati znanosti iz zmenkov. Ne nakladajte in nehajte se delati grozno manirlih.
Vrata seveda lahko odpirate. In odmikate stole. Plačujete večerje in avionske karte.
In če gre  kateri ženski to na živce in se vedno javlja, da bo plačala svojo polovico, če katera rada dobi vrata v nos in mu krati osnovne moške pravice… naj se javi meni.
Bom poskrbela, da bo spoznala tipa, ki absolutno zavrača vse osnovne manire.

Nikoli pa ne bom pozabila mame, kako ji je šel na jetra pegast sosedov mulc, ko je  z velikimi očmi zmeraj gledal steklenico kokakole na mizi. A ni upal prositi za kozarec karamelnih mehurčkov. Raje se je slinil po mizi in s prosečimi očmi ponavljal:”Jaz imam pa tako rad kokakolo…”

Včasih je treba …. samo reči!
Zrihtani moški ali kosmate ženske, vsi imamo enak cilj.
Moški žensko, ki se bo nemočno stiskala k njegovim močnim prsim, ženske pa moškega, ki ji bo posodil svojo belo srajco. Pa dobro jutro!

Kategorije:PAVLA ŠVOHTags: , , , , , , , ,

11 comments

  1. vendar obstaja problem – ce moski naredi, kar bi si zenska zelela, da naredi, potem to zopet ni v redu.. in to logiko je tezko razumet.. no, mogoce se kdaj rodi kaksen moski, ki bo to razumel🙂

    noge niso najbolj gladke, pa saj imam debele žabe!

    #fail🙂

  2. No, to je metuzalmeski izgovor vskaega moškega:
    “Ne mi govorit, kaj naj naredim, ker potem to ni prišlo iz mojega srca in ni nič vredno…”
    Larifari! Če vam s prstom pokažemo kaj bi rade in kaj nas moti, potem nas to res prekleto jezi!
    Moški so potem užaljeni in trmasto zanalašč ne naredijo kar jih prosimo, babe pa ponavadi čisto znorimo, spokamo in moški čukasto gledajo:
    ” Jaz pa res ne vem, kaj bi tale ženska rada?”
    “A bejž, a ne bi enkrat za spremembo poslušal?”

  3. torej je resitev zelo preprosta.. moski morajo povedati kaj si zelijo in si to vzeti, zenske pa morajo to sprejeti🙂

    ampak glej ga zlomka, to pa spet ne gre, ker tega pa si zenske res ne bodo dopustile.. in smo v zacaranem krogu

    se pa strinjam ja, da je prevec omahljivcev, da je boljse bit iskreno direkten🙂 ceprav vcasih koga zaboli (moska jajca, ali pa zenski ponos)

  4. Našel tvojega idealnega moškega.
    Ima črno obleko in belo srajco, vlači hlode iz gmajne, je mišičast, izobražen, Šved, Avstralec, Amerikanec, po potrebi Rus, če je treba grob, včasih tudi snob.
    Privošči si lahko tako, ki pričakuje, da ji bo plačeval letalske vozovnice.
    Dolph Lundgren.🙂

  5. Resnici na voljo, oba spola prevečkrat pozabljamo da je za “tapravo” privlačnost med moškim in žensko vedni nujno potrebna napetost – in napetosti med moškim in žensko ki se “zelo dobro razumejo” ni – in zato taki odnosi vedno obtičijo v zloglasni “just friends” coni.🙂

  6. Bela srajca?? Aaaa! Še beli štumfi in postavim rekord v šprintu – stran.😛

  7. Naj se predstavim: Ime mi je Lundgren, Dolf Lundgren…

  8. Odličen post.
    Js krivim očete. Js sem se moral SAM naučit, kaj pomeni bit moški. In zdaj lepše živim, prav tako vse moje drage do zdaj.

    Zmeraj sem se bal prijet žensko, kdaj kaj seksističnega povedat, sfurat stvari po svoje, kljub njenemu neodobravanju, stopit ji na kak žulj. Zmeri je blo, pazit, kaj poveš, da se slučajno ne bo počutla podrejeno, bit prijazen, skrbet za njihovo težko pridobljeno pravico in enakopravnost. Kar je vse lepo in prav, če bi one to želele – tako sem pa naletel zmeri na psiho-šibke ženske, ki bi kogarkoli vzele, ker so samo s tipom obremenjene v lajfu ali zelo kul “lets just be friends” ženske (s katerimi sem še danes prijatelj). To je bilo obdobje hudega trpljenja.

    Ko pa ženski pokažeš samozavesten attitude tipa – js te ne RABIM, ampak si te ŽELIM, se pa stvari na bolje obrnejo. Prav tako ponavadi ugotoviš, katera je močna in ima zdrav odnos do lajfa, ker se ti bo uprla, brez da bi se povlekla v svojo jamo izolacije, kjer so samorogi in vijolice. In s tako močno žensko želim preživet lajf. Taki ženski se tudi zlahka odprem in sva en drugemu opora, takrat ko gre zares.

    Tudi, če se ne strinjaš, hvala za zdravo logiko. Treba je jasno povleč črto kje smo si enaki, kje pa različni.

  9. Moški se pa morate zavedat, da se od nas še zmeraj pričakuje, da smo v nekaterih situacijah grobe, močne skale, ne pa mamini sinkoti. Treba je povečat čevlje naših očetov in jih pol še zafilat. Ženske rabijo samozavestnega, odločnega in skrbnega moškega. Ostali detajli so pač na izbiro – vi, ki ful skrbite za svojo zunanjost, boste imeli ženske, ki jih to privlači. Tisti, ki radi kuhamo se ne bomo zmeraj razumeli s strastno kuharico (čast redkim, ki še obstajajo). Hardcore fuzbal navijači ne pričakujte, da boste dobil pacifistično hipi slikarko.

  10. Simpatično napisane male resnice🙂

  11. Res je, da ko sem jaz spoznal svojo ženo, sem na najinem prvem zmenku, vse direkt povedal. Tudi tiste slabe svari. Je pa tudi res, da je treba vedeti, kdaj je treba ženski pristaviti stol k mizi, ali pridržati odprta vrata.

Komentiraj!

