Ukradena zgodba


Nekateri bi rekli, da sem raztresena in nosim glavo v taški, jaz pravim, da nimam sreče.
Sreče z budilko, telefonom in ključi. Našteti kurci so krivi za moje večno zamujanje. No, ne pozabimo še na očala. Ponavadi jih iščem vsaj 2 do 3 dni. In jih najdem v vrečki z vložki, recimo. Ali pa obešene pod tušem. Kako mi rata? Zakaj sem sploh šla pod tuš z očali? To so vprašanja, na katera živa duša ne zna odgovoriti. Pustimo to, da iščem svoja očala, v petek sem prijateljici pomotoma spizdila leče in jih s sabo odpeljala na Koroško. Uboga reva ni videla niti tega, kaj si maže na kruh, kaj šele, da bi lahko šla v službo ali vozila avto. Nič! Obsojena je bila na celodnevno popivanje. Hudič je samo v tem, ker ni vedela, kdaj je nasekana, ker že v štartu ni videla popolnoma nič. Slepa ko krt.

Problem z budilko je v tem, da je nimam. In zmeraj prepozno vstanem. Zato sem posledično zmeraj živčna, ker se mi non-stop nekam mudi. Zjutraj v službo, zvečer na randi, čez vikend me zmeraj čakajo pod blokom in potem vsi še vsaj do Jesenic renčijo name.

A sem jaz kriva, da nimam budilke, da sem pol ure iskala telefon, naslednje pol ure ključe od avta, potem še ene 15 minut ključe od stanovanja in na koncu brez njih šla od doma? Ko sem se sredi noči privlekla domov, je cimra tako trdno spala, da sem morala na koncu spat k sestri na kavč. Presneta škrtica ni kupila niti raztegljivega kavča.

Zadnjič sem ji šla na obisk in nisem mogla zapeljati na njeno dvorišče, ker so se njeni sosedje odločili razstreliti stanovanje. Ponižno sem parkirala v tunelčku, ki vodi na njihovo skrivno dvorišče. Nekako mi je ratalo splezat iz avta, ker je na vsaki strani minimalno placa. In ni hudič, da ko sem se basla iz avta, sem se mimogrede naslonila še na preklet štift od vrat in jih usput zaklenila. Kar sem pogruntala točno tisti trenutek, ko sem zaloputnila vrata od avta. Seveda so ključi od avta še vedno bingljali v ključavnici. V zaklenjenem avtu.
Ne samo, da sem si zaklenila ključe v avto. Zaklenila sem jih v tako ozkem tunelu, da AMZS nima šans, da ga odšlepa. Poleg tega sem zaprla pot točno 4 avtom in kamiončku, ki so bili parkirani na notranjem dvorišču. Kaj če je katera od sestrinih sosed stevardesa in se ji mudi na avion? Ali še  kaj hujšega – zdravnica, ki se ji mudi reševat življenja otrok? Še dobro, da sem članica AMZS asistence. Fantje tam me že dobro poznajo. Vsaj dvakrat na leto mi odklepajo avto. Dvakrat na leto mi švasajo izpušno cev, ki jo po tleh privlečem za sabo. Nazadnje mi je na sredini tako počila, da sem se morala pripeljati rikverc, sicer bi se zataknila na prvo grbino na cesti.
Včasih se mi zdi, da se mi že malo smejijo. Nočem vedeti, kaj si bodo fantje zdaj mislili o meni. Avto sem si zaklenila na najbolj nemogočem placu na svetu. Tam sploh nikoli nihče ni obstal! Šit.

Odkar sem že dvakrat spala pri sestri na tistem nikakvem kavču, sem si prisegla, da nikoli več ne izgubim ključev od stanovanja. In jih zmeraj vlačim s sabo. Nekako sem se navadila, da jih puščam v predalčku v avtu. Sploh pa  pozimi nimam časa misliti na ključe. Pozimi imam namreč preveč dela z iskanjem rokavic.

Skratka, včeraj pridem v Ljubljano. In me kliče cimra, da je – ne boste verjeli – med sankanjem z Rožnika usjala ključe. Sem jo poslala k mojemu avtu, kjer so bili varno (sicer nisem bila prepričana, ampak v torbici jih nisem imela) spravljeni in sem ji hotela avto odkleniti na daljavo, ker jaz sem bila ujeta sredi poledenele Koroške in ni bilo šans, da se pravi čas vrnem v Ljubljano, preden bi se baba pred vrati spremenila v ledeno svečo. No, sem hotela odkleniti na daleč. Fak, usjala sem še ključe od avta.
Mogoče so sicer skriti kje v torbici, ampak jih ne morem poiskati, ker sem s sabo vzela leče reve, ki je že 2 dni slepa. Danes ima mačka. Mogoče je pa našla moja očala. Skoraj prepričana sem, da sem jih pustila na stranišču.

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , ,

3 comments

  1. To ne moreš, da se ne bi smejal… Žal mi je ker na tvojo nesrečo, ampak si napisala tako duhovito, da ne gre da se ne bi..
    Upam, da se je na koncu vse skupaj lepo izšlo… (:

  2. Js sm včeraj našla daljinec za TV v predalu s plastičnimi posodami v kuhinji. WTF?

  3. Hahhahha, torej drži tista o parkiranju iz objave “Ljubljančani so ksenofobi”
    Ni tak simpl, parkirat😉

Komentiraj!

