Rada imam hitre avte, hitre moške in hitro hrano


Jaz zmeraj ubogam mojo babico.
Tako pač je.
Posledično upam, da bodo moji vnuki ubogali mene. Kar predvsem pomeni, da bodo pred mano vsaj do svojega 40 leta skrivali, da kadijo.

Ubogam jo tudi glede njenih življenskih nazorov. Da mora vsaka ženska imeti svoj avto. Pa babi v svojih seksi letih ni bila pleh pička, samo ni se ji ljubilo vsak dan goniti bicikla 20 kilometrov v službo in nazaj. Znala je sama zakurblat avto na potisk in do pred kratkim je hodila z avtom po mleko. Kanglo z mlekom je imela stisnjeno tam nekje med gasom in sklopko. Kadar je še posebej divjala proti domu, se ji je kangkla prekucnila, mleko se ji je razlilo med gas in sklopko ter posledično je avto smrdel po otroških kozličih vse do pozne jeseni.
Kar je nula proti tistemu, ko ji je enkrat avto rikverc spolzel v gnojno jamo.

Jaz sem zmeraj imela avto predvsem zato, da sem lahko z njegovo zobno ščetko zribala wc školjko, hitro spokala kufre, z dvignjeno glavo popljuvala njega, njegove fore in odropotala novim izzivom naproti.

Za babično kronično pomanjkanje časa (zato pa danes rada zakinka za mizo) so bila zmeraj kriva kosila. Kuhala je od jutra do sutra, hkrati pa sovražila vsako sekundo med piskri. Odkar ima nove zobe, je še posebej alergična na trde kotlete, le pomfri je ostal med priljubljenimi jedmi in s krožnikom krompirja se lahko zamoti do večera.

A prehranjevanje v službi je prava nočna mora. Nažiranje s pohanim sirom v najbližji oštariji pa super tobogan proti debeli riti in srčnemu infarktu.

Zato sem postala prava odvisnica od naročanja vsaj približno zdrave hrane.

Diplomirala sem iz pobiranja naročil, zbiranja denarja, na pamet znam vse cenike in zmeraj imam polno denarnico drobiža, ker se večina cen konča s 0,90.
V čem je že fora teh 90 centov?
Da vsak pusti tistih deset centov ali zarad psihološke fore, da je 6,90€ ful manj od 7,00€?
Se pravi, da sem poleg ful pridne uslužbenke tudi ful pridna naročevalka hrane.
Znam svetovati po krvni skupini, alergiji na gluten, ločevalni dieti in točno vem, česa katera od sodelavk ne mara. Prva bruha ob pogledu na gobe. Ta ista ne mara čigumijastega sira na testeninah. Potem sta dve, ki ne jesta paradižnika. V nobeni obliki. Razen pelatov na pici. Potem je tukaj suhica, ki je zmeraj lačna. No, pravzaprav sta dve in odkrito sem jima nevoščjiva vseh pic, sladoledov in piškotov, ki jih zmažeta do poldneva. Glasno jima privoščim, da se jima enkrat tiste kile cukra naberejo okrog riti.

Znam se tudi prav fino pritoževati kadar kaj ne štima. Ponavadi se mi dostavljalci lahko odkupijo s kosom torte, ki mi ga naslednji dan pošljejo v opravičilo. Takrat zlezem pod mizo in jo prav počasi egoistično požrem. Nikomur ne odstopim niti pajsa. Klinc vidi.

Babica bi bila ponosna name.
Pri hrani ne pozna milosti.
Jaz tudi ne.
Odkar celo življenje hujšam, morajo biti kalorije vsaj približno vredne mojega celulita.

Kategorije:FACEBOOKA KRALJICA, LISICAMICATags: , , , , ,

2 comments

  1. Attractive section of content. I just stumbled upon your web
    site and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts.
    Any way I’ll be subscribing to your augment and even I achievement you
    access consistently fast.

  2. Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you
    have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!

    Many thanks

Komentiraj!

