#LJFW #WTF


Letos sem po nekaj letih zopet dobila vabilo na Fashion Week Ljubljana.

Pa ne zato, ker bi organizatorji in oblikovalci naivno verjeli, da bom po modnih revijah peglala kartice in kupila vsaj kak čudovit kos, ki ga itak lahko oblečem samo naslednje leto na taistem dogodku.

V resnici sem sodelavki zvijala roko, da me je spravila na guest listo.

Malo zato, da vidim nove kolekcije, malo bolj zato, da se tam pokažem, predvsem pa zato, da spijem kak zastonj koktejl. Nad goodybagi sem že zdavnaj obupala.

Še zmeraj jih dobijo samo tisti iz prvih vrst, ki jih razen iz Lady, Nove ali novic o gospodarskih špekulacijah in zakalkulacijah, itak ne poznam.

Predvidevam, da sta bili med njimi teti, ki naročata kolekcije za Maximarket in Namo in nekaj urednic modnih revij. Je pa najbrž mojo nesojeno goodybag vrečko dobila štiriletnica, ki se je zvijala po stolu v prvi vrsti.
Nekako ne razumem fenomena otrok na modnih revijah.
Čeprav… če hodijo otroci v znano ljubljansko osnovno šolo z majhnimi Gucci torbicami in v najnovejšem modelu Uggic, je najbrž logično, da si morajo oblikovati modno strategijo že pri treh letih. Ali pa ima mama s sabo najnovejši modni dodatek v obliki prikupnega otroka, ki tekoče govori rusko, kliče natakarje v prestižnih restavracija po imenih in ve koliko napitnine se stisne taksistu, ki ga vozi v šolo.
Kaj pa vem. Jaz še zmeraj verjamem v kako po riti in zagotovo ne sodim med ultramoderne mame, ki verjamejo v demokracijo otroške sobe.

Predvsem pa mi ni jasen namen teh finih modnih revij. Komu so namenjene?
Vsi glasno cvilimo, da Slovenci nimamo stila. Slovenke pa sploh ne. Da hodimo vsi oblečeni kot so oblečene lutke v izložbah poceni trgovin, za katere šivajo majhne kitajske ročice. Da smo kot Severni Korejci, ki strumno korakajo v sivih uniformah. V službo hodimo v supergah, strganih kavbojkah in sintetičnih majicah. Zasmehujemu dame s turbani in moške s prevelikimi vratnimi izrezi.

Najbrž je temu tako, ker v teh kitajskih trgovinah pač nimamo blazne izbire. Za kaj drugega pa nimamo denarja.

Da ne bo pomote, oblačila naših oblikovalcev so čudovita. Sicer je vse stvar okusa, a prepričana sem, da si je vsak obiskovalec tu ali tam obliznil zasolzeno oko ob neskončni želji po obleki Maje Ferme. Plašču Maje Štamol. Po mali riti manekenke, ki je z zajebanim ksihtom maširala po modni pisti. Ta mala v prvi vrsti je sicer raje lizala ročaj stola, a najbrž je bila ona najbližje kakšnemu dragocenemu kosu iz jesensko-zimske kolekcije. Vsi ostali se lahko za kašmirska krila in prosojne majčke obrišemo pod nosom.

Iskreno si želim, da bi v prvih vrstah sedela tudi tete, ki naročajo kolekcije za Harrods, Macy’s, Bloomingdale’s in kar je še takih štacun, kjer se gospe tepejo za par čevljev, ki stane več kot znaša povprečna slovenska plača.

Ker pri nas takih gospa ni dovolj, da bi slovenska modna scena lahko preživela. Pri nas je še zmeraj pomembno, da imamo pred hišo parkirano mrcino, ki jo bomo odplačevali vsaj do svoje smrti. Najbrž so zato med modnima pistama vrteli nov Volkswagnov električni avto XL1. Grem stavit, da bodo prej prodali tisto zver, ki se ji vrata odpirajo v luft, kot pa kako Majino kiklo.

Ker to je edino, kar v Sloveniji šteje. Pa čeprav se v njem vozimo v sintetičnih cunjah, ki jih šivajo enako mičkeni prstki, kot jih ima mičkena punčka, ki lizala ročaj stola v prvi vrsti.

Ampak to ni pomembno.
Tega sosedi ne bodo videli.
Jih bo pa kap od favšije, ko bomo pred hišlo plezali iz avta, ki se mu vrata odpirajo v luft.
S turbanom na glavi ali brez njega.

Pa če smo ravno pri modi… sem sodijo tudi preverjeni lepotni nasveti, mar ne?

Ker se mi je ful mudilo, sem se po tuširanju namazala samo z Niveinim In-shower Q10 body lotionomin se mi skozi žabe niso luščile noge.
Noro sem navdušena nad brezbarvnim svinčnikom  za obrobo ustnic KIKO, ker se mi danes prvič v lajfu ni razlila šminka po gubah tja nekam pod nos. TOP!
Zdaj si bom pa omet z obraza odstranila z Eucerinovim DermatoClean fluidom, da ne bom zjutraj videti kot pretepena žival.

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Komentiraj!

