Če bi Amy Winehouse vedela… (nagradno vprašanje za punce in oboževalce skupine The Cure)


Upam, da sem večino od vas ujela na plaži. Jadrnici. V hribih. Ob jezeru. V viseči mreži. Z gumbom na off.
Vsem, ki nimate te sreče in vam v tej vročini mejkap teče po bradi, vam javljam nov MUST HAVE!
Preizkusila sem vse eyelinerje, ki sem si jih lahko privoščila.
In končno našla pravega.
Narejen je po meri deklet (in fantov) iz Južne Koreje in kar vidim jih, kako so kjut z obrobljenimi očmi.

M Real Lasting Pen Eyeliner[Black]-700x700Missha eyeliner, ki nariše ozko črto ob veki, je obstojen, na zunanji strani očesa naredi lepo kljukico in ga ni treba popravljati v nedogled. Vam rečem, če bi Amy Winehouse vedal zanj, ne bi izgledala kot shujšana Kleopatra…

Meni ga je priporočila naša vizažistka in sem komaj čakala, da ga dobim.
Odkar ga imam risanje črte ni več smrtna kazen.
Prisežem!
Zdrži tudi med obračanjem sena.
Preverite in javite! Ni nujno z vilami v rokah…

Nagrado vprašanje: kje proizvajajo Missha kozmetiko?

Namig najdete TUKAJ.

Odgovore napišite v komentarje, mi pa bomo izžrebali nagrajenca… Odgovore sprejemamo do 10. 8. 2015, do 15. ure.

Akcija!

Pridružite se jim lahko tudi na FB strani: https://www.facebook.com/misshaslovenija?fref=ts

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , ,

21 comments

  1. V Juzni Koreji. Samo tam🙂

  2. V Južni Koreji🙂.

  3. pa upam , da ti to resno.v bistvu sem trznla na cure🙂

  4. V Juzni Koreji. Lp

  5. Mogla sem se najprej nasmejat, da zdrži med obračanjem sena:), potem bi bil tudi zame,🙂 hihihi. Na Koroškem je to hit dejavnost:) Jst ga sprobam z ali brez vil z veseljem. Drgače pa je Missha ustvarjena v Južni Koreji in mi je vedno bolj pri srcu:) In super blog, odkrila čisto po naključju:)* monika

    http://candylovestreet.blogspot.com/

  6. Tako je-to bo Južna Koreja🙂
    Pozdravček

  7. Tam, kjer se očitno trese roka; v Južni Koreji.

  8. Juzna Koreja 😎😉

  9. V Južni Koreji. Tebi se vedno od srca nasmejem…

  10. V Južni Koreji
    Pvič berem tvoj blog in se smejim kot …
    LP Zvonka

  11. Misshini produkti izvirajo iz Južne Koreje🙂

  12. Ooo, tole se pa super sliši! Drugače pa trenutno sploh ne uporabljam eyelinerja, ker nazadnje, ko sem ga kupila, so me pekle oči (morda zato, ker je stal le okoli 2€?) Bi pa z veseljem poskusila tega, ki je narejen v Južni Koreji🙂

  13. južna koreja

  14. V Južni Koreji.

  15. V južni koreji:)

  16. V Južni Koreji.🙂

  17. Srečna nagrajenka je Polona! Čestitamo! Eyeliner bo prejela po pošti.

Komentiraj!

