Nosi svoj križ s stilom!


Zadnjič mi je prijateljica poslala povezavo do lepotne klinike, kjer je bila na posvetu.
Najprej me je skoraj kap in sem mislila, da me zafrkava.
Pa saj še nisva tam!
Jaz se v svoji koži počutim odlično! Odkar sem v kopalnici odšraufala eno žarnico, sem blazno zadovoljna sama s sabo. In popolnoma mi je jasno, zakaj Pero Lovšin in Igor Vidmar hodita po svetu s sončnimi očali – v temi so vse punce lepše!

A prijateljica vztraja. Da je zdaj zadnji čas. Gube je treba ubiti, ko jih še skoraj ni in jim tako preprečiti, da bi sploh kdaj nastale. Tako se izogneš klofutam zlobnih jezikov, da si šla pod nož, iglo ali sesalec.
V resnici sploh nikoli nisem razmišljala, da bi si dala kaj popraviti. Pa ne zato, ker ne bi imela kaj popravljati, da ne bo pomote. A nikoli se mi to ni zdela rešitev kakršnih koli problemov. Vsak nosi svoj križ, sem se tolažila.
Moj največji najstniški križ je bil razmak med prednjima zoboma in še danes se na fotografijah ne smejem rada. A napake me delajo drugačno. Posebno. Lepo. Sam bog ve, da nimam doktorata iz jedrske fizike, ki bi me dvignil na višji nivo…

Edini pravi poseg na sebi, ki sem si ga privoščila, je bila trajna (kar potruje zgornjo trditev o jedrski fiziki).
Na žalost ne v »Like a virgin«, temveč v »Hočem biti kot Gisele« obdobju. Želela sem nekaj valov las, ki prekrijejo prsi. Izpadla sem, kot bi Gisele vtaknila prste v vtičnico. Kaj vtičnico, bila sem taka, kot bi padla na telegrafnico! Pa to še ni bilo najhujše. Najhujše je bilo to, da sem bila po vrhu postrižena na Štefi Graf!
Takrat je bila moja teza o škodljivosti lepotnih posegov potrjena.
Porabila sem tone krem, mask in litre arganovega olja, na koncu pa so problem rešile dobre, stare škarje. Odkar sem kratkolaska, se moram še bolj boriti za kak kompliment, kajti kratkolaske z razmakom med prednjima zoboma smo načeloma všeč samo izbranim moškim. Na primer Seanu Pennu in Jožetu Potrebuješu. Zato mora biti frizura zmeraj tip top. In redno obiskujem frizerja, kjer sem včeraj našla revijo o lepotnih operacijah.

To je isto, kot bi bila naročena na revijo Moje pes. Vedno znova lahko odkrivaš, na kak način lahko spremeniš njegovo vedenje. Tukaj pa vsake 3 mesece dobiš nove ideje, kako bi si dala spremeniti izbran del telesa. Dobiš revijo in si rečeš:« O, ful dobro, po novem mi lahko v prsi všijejo napihljive žoge in si jih lahko sama napumpam po želji. Za na šport imam malo manjše, za na Viktorje bom malo bolj stopila na pumpo, za vsak dan bo pa velikost moške dlani ravno prava. » Pokličeš svojega lepotnega kirurga, vzameš nov kredit in se čez 1 mesec po mestu sprehajaš veliko bolj srečna in noro samozavestna. V takem primeru sicer predlagam opustitev potapljanja, načeloma pa nimam nič proti.

Mogoče si bom pri 50 ali 60 šla peglat gubice tudi sama. Popravit prsi. Dvignit veke in zglancat čelo.
Ampak najprej bom naredila in vzgojila otroka. Z njim veliko potovala. Še marsikaj prebrala in se ogromno naučila. Ko mi bo postalo res dolgčas, potem bo najbrž čas, da spet ušpičim kako neumnost in porabim naslednjih nekaj let, da popravim posledice.
Dozdeva se mi, da bom pri devetdesetih letih ravno prav dementna za novo trajno.

Ta moja kolumna je bila objavljena v reviji Fatalna.

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , , , , ,

Komentiraj!

