Mini&me


Konec poletja sem končno dočakala kabrioleta, kar je približno isti šmorn, kot če bi v jeseni življenja končno dobila otroka. Tako dolgo sem si ga želela, zdaj pa ves čas ščije.

Včeraj so mi ga predali v 1-mesečno uporabo in kar srce mi je poskočilo, ko sem ga zagledala. Lep je kot majska ljubezen. A ker nismo več maja, temveč smo že skoraj v septembru, sem se domov peljala z glavo med rameni. Na nebu so se zbirali težki oblaki, veter pa mi je na zadnje sedeže napihal vsaj za eno šajtrgo suhega listja.

Kmalu se je utrgal oblak, strele so švigale, ulilo se je kot iz škafa. A za spremembo se enkrat nisem sekirala zaradi toče, ki so jo vztrajno napovedovali. Evo, toča, jebi se, imam platneno streho in meni ne moreš nič. Upam. Edino če potrga streho in mi nabije ledne kocke v glavo.

To se na srečo ni zgodilo, sem si pa med vrata priprla obleko in prišla na Zbiljsko jezero s popolnoma ofucanim in premočenim krilom. Sredi najhujšega neurja sem stekla pod streho in med tekom strgala še natikač. Na koncu sem ždela v gostilni, sušila krilo, z noge mi je bingljal strgan šlapn in treslo me je od mraza.

Mogoče se bo pa vseeno še naredilo indijansko poletje, končno si bom lahko navila ruto okrog glave in vijugala po Krasu. Me pa ta ruta že od nekdaj dela živčno, ker sem v filmu videla, da jo je eni filmski igralki potegnilo med šprikle in ji zlomilo vrat.

Lep je, ta moj kabriolet. Ogrevanje sedežev ima. In minijev logo se ti v temi izpiše pred vrati. Osvetlitev si lahko naštimaš skladno s tenom polti ali barvo čevljev. Preklopiš iz gokart nastavitve v eko. Fak, jaz ne rabim dobiti rute med šprikle, da izgubim glavo.

Če mi privoščite minija za celo leto, stisnite srček na moji sliki, jaz pa obljubim, da vas zapeljem en krog zgoraj brez… (ta cel stavek je link, klikni nanj in odpeljal te bo na stran, kjer lahko glasuješ zame).

IMG_9159IMG_9212

 

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , ,

Komentiraj!

