Jaz in moja lavanda…


Včasih dobim po pošti kremice. Ali pa čokolado. Zadnjič so hoteli, da za eno objavo na FB povem, katere brezglutenske špagete naj mi pošljejo. In pol mi včasih kaj ni kul in mi je to nerodno zapisati. Zato ponavadi raje rečem, naj mi nič ne pošiljajo. Ne moreš požret čokolade in potem reči, da ni bila dobra. Čeprav – kaj pa naj bi naredila? Na pol odgriznjeno poslala nazaj?

Zato pišem samo o proizvodih, ki so osrečili mene ali koga, ki mu verjamem.
Moje prijateljice so znane po tem, da ne uporabljajo krem, zato mi mora včasih On priskočiti na pomoč. Vedno večkrat ga zalotim, ko kao bajdvej zapira mojo kremo. Glede na to, da čela ne skriva pod lasmi s temena in teče navkreber kot mlado žrebe, mu tistih nekaj semen ničevosti, komot oprostim.

p1000637
Zadnjič sem dobila za testirat kremo Dr. Scheller: ORGANIC LAVENDER
BIO SIVKA: pomirja in čisti kožo
Sladki koren: protivnetno delovanje
Olivno olje, Inca inchi olje, zeliščni kvalen, sončično olje, kokosovo olje

On je rekel, ti, pa ta tvoja lavanda. Jaz pa, da je tako naravna, da bi si jo lahko na kruh namazal.
Res diši za popizdit. In za popizdit dobro deluje na občutljivi koži. Odlično potolaži tudi kožo moškega, ki je preizkusil že cel kup krem, ki so mu skurile kožo. Kar pomeni, da smo njega končno zrihtali brez pregleda pri dermatologu. Juhej!

Sama sem se dolgo izogibala dekorativni kozmetiki z imenom Bobbi Brown. Preveč me je spominjala na Bobbyja Browna, ki ga še zmeraj krivim za preuranjeni smrti ubogih Whitney in Bobbi. V resnici nisem bila njuna fenica, niti se nisem zatreskala v Kevin Kostnerja, kot je pred kratkim namigoval tisti, ki si s sivko maže nos, ampak Bobby Brown mi gre pač na jetra.

A ker gre oslica stokrat na led, jaz pa vedno znova v Mullerja in Galerijo Emporium, sem končno padla tudi na to kozmetiko. Imela sem težek dan in sem se nujno morala pocrkljati. A ne z veliko čokolado ali čipsom z okusom kisa, o ne! Prvi korak sem naredila s senčilom. Gospa s čopičem mi je tako prijazno svetovala in me tako lepo namazala, da sem se sama sebi zdela nobel ko marela. Na blagajni sem razprla dlan, posledično denarnico, in ko je teta s kalkulatorjem seštela vrednost vseh senc, tonirane kreme in lip glossa, sem izbrala samo senčilo v barvi kamele, vse ostalo pa pustila pri njej. Do naslednje plače. V velikosti kamele.


Od takrat do danes sem bila že petkrat na morju, dvakrat v Brdih, trikrat na Koroškem in dvakrat v Mullerju. Na kopalniški polici se pred obiski hvalim z novo BB kremo, ki daje 100% potuho nepravilnostim na koži in v torbici vedno znova iščem svoj novi lip gloss.
Bil je drag ko žafran. Pa kaj, jaz sem tudi!
Predvsem drago stanem samo sebe…

 

 

 

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Komentiraj!

