Danes sem obrila pulover


Obsedena sem s puloverji s kapuco in ne znam si predstavljati življenja brez njih.

V trgovini me glasno kličejo in kar vidim se, kako ob večerih sedim na jadrnici zavita vanj, iz kapuce pa kuka samo moj pegast nosek.
Prvi ampak – nimam peg.
Imam samo pigmentne madeže, pa še tiste pod nosom, zato celo poletje zgledam kot slabo obrita Frida Kahlo.
In bojim se jadranja – drugi ampak.
Kura gleda vse ampake tega sveta,  pri šopingu noben racionalen komentar ni racionalno sprejet. Še posebej, kadar je cena ugodna in jadranje vsaj en letni čas stran.

Zadnjič sem našla hoodie, ki je bil sumljivo poceni. Pa še z japonske so ga pripeljali! Nujno sem ga morala kupiti, saj sem v resnici ogromno prihranila. Dokler nisem stopila iz trgovine in besno ugotovila, da sem se spremenila v ovco. V belo japonsko ovco!
Črna obleka je bila tako kosmata, kot bi se pri frizerju namazala s katranom in celo popoldne valjala po tleh.
Prvi predlog sodelavke je bil, da ga dam zmrznit v hladilno skrinjo.
Ni šans!
To pomeni, da bi se morala potruditi, da iz skrinje zvlečem vsaj en primrznjen predal, iz leda izbijem vse zmrznjene šincle in borovnice, vrečke zmrznjene juhice za dušo, ki mi spijejo kri, preden jih sploh lahko izvlečem izmed polnih vrečk zelene in peteršilja, tu pa tam se najde še kak paket zmrznjenenega jagodičevja iz antičnega obdobja zdravih zajtrkov.

Raje sem ga vrgla v stroj z umazanimi supergami.
Končni rezultat so bile kosmate superge in prilično ofucan pulover.
A se nisem dala. Še enkrat sem ga dala prat in nato vklopila še sušilec.
Pulover je prišel ven kot mačka iz centrifuge. Mrtev. A še zmeraj blazno nasršen.

Boš ti mene, sem si mislila.
Pograbila sem svoj depilator in ga zdepilirala. Dokler se ni mašin ustavil, ko je vase pogoltnil štrik iz kapuce. Takrat sem pomislila na depiliranje bikinija in si glasno oddahnila. Se pravi, da če kaj potegne notri, se avtomatsko ustavi… sama sreča!

Ko sem bila prepričana, da sem ovco obrila vsaj tako kvalitetno kot avstralski kavbojci, je mašin glasno zavzdihnil in izdihnil.
Natančen pregled je pokazal, da sem iz depilatorja naredila kolovrat, toliko sintetičnih niti se je navilo okrog njegovih hudobnih čekanov. Fak.
Ko sem pulover stresla skozi okno, je trava postala bela, kot bi snežilo iz prvega nadstropja do nižin. Še en fak. Pulover pa čisto oguljen.
A to še ni bilo vse.
Na koncu sem ga posvaljkala še s tistim samolepilnim valjarjem iz Ikee. Zamenjala sem deset plasti in vsaka je bila enako kosmata kot prva.

A se še nisem predala.

Zdaj razmišljam, koga bi tožila.
Japonce, ki delajo zanič puloverje.
Nemce, ki delajo zanič depilatorje.
Švede, ki delajo zanič samolepilne valjarje.

Klinc, grem raje odmrznit koroške borovnice.

 

 

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , ,

Komentiraj!

