Hotelska tatica in plavalna kapa za babico


Vedno znova se hvalim, da rada potujem. In če se le da, objavim sliko svojega nahrbtnika, ki je že čisto ofucan in pošit z zastavmi držav, ki sem jih prepotovala. A resnici na ljubo, ta nahrbtnik že tako dolgo plesni v kleti, da se najbrž že sam premika. Še večji resnici na ljubo, vedno večkrat potujem s torbo za cunje, ki jo potegneš čez fine stvari, ki so obešene na obešalniku. Kura me gleda!

Včasih so puncam popotnikov rekli, da so fedre.
Dokler so potovale z njim, se je fedra raztegovala, ko sta se razšla, je spet skočila nazaj in se ne raztegne dlje, kot do aperolšprica v Trstu. Okej, mogoče nisem glih stara vzmet, nisem pa taka bungee guma, kot bi si želela biti. Pač, očitno z leti pride tudi komot pred ščurke in tu pa tam kak vikend v hotelu. Z wellnesom, čajem, vodo v kateri plavajo rezine kumar, ogrevanimi brisačami, kopalnimi plašči in mini šamponi v kopalnicah.

Priznam, da sem obsedena z brezplačnimi stvarmi, ki jih delijo po hotelih. Če se katera sobarica čudi, kdo pokrade vse kulije in tiste 3 listke, ki jih pustijo za zapiske ob telefonu, sem to jaz. Prepričana sem, da mi bodo enkrat rešili življenje. Tokrat sem jim namenila mesto v avtomobilu. Na njih bom pisala ure, kdaj sem parkirala v centru in ne bom vedno kot en kreten pisala z eyelinerjem na račun od petrola. Nope, prav fina bom. Sicer bi si lahko že enkrat omislila novo parkirno uro, a mi vedno znova pade iz predala v vratih. Prepričana sem, da so parkirne ure nekje v mini nebesih, kjer se družijo s štumfi in rokavicami brez para.

Na Islandiji sem najraje v torbo metala čaje, ki so jih nastavili ob grelec vode. Enkrat sem ga prav od blizu pogledala, če bi še njega stlačila v torbo, a bi bila prevelika sramota, če bi me ujeli, kako čez mejo švercam poln grelnik vodnega kamna.

Nikoli si tudi ne drznem mazniti kake brisače ali kopalnega plašča. Pravzaprav ugotavljam, da so v njihovih pralnicah prav ušivo skopuški z mehčalem za perilo. Tako trde kopalne plašče imajo, da kar sami stojijo! Vedno znova z mano romajo copati.
Doma jih imam za petične goste, ki pridejo na obisk. Bog ne daj, da z njimi stopijo v kako lužo od politega vina, ker v minuti razpadejo in na koncu od njih ostane samo kupček premočenega kartona. Prav tako obožujem njihove vrečke za umazano perilo. Se mi zdijo fajn, za ločevanje plastičnih odpadkov.

Največji rajc so mi pa kopalnice. Prav nestrpno odklepam vrata hotelske sobe in stečem v kopalnico, da vidim katere vse šampone in kremice so nastavili ob umivalnik. Kot da ne bi vedela, da so te hotelske kreme večinoma najbolj plastične od plastičnih in ni v njih niti malo negovalnih sestavin. Pa saj je vseeno! Zagotovo mi bodo prišle prav na kakem potovanju. Ko bom šla z mojim plesnivim nahrbtnikom na treking po Mongoliji in ne bom hotela en mesec na ramenih nositi pollitrske subrine. Zato čisto popenim, če si Slana drzne kakega odpreti! »Ti si se sem pripeljal z ogromnim avtom, s sabo sva privlekla pol kopalnice in zdaj boš odpiral moje miniaturce? Takoj daj nazaj! Tale gre z mano na treking! Ali pa kempirat na Krk

Nimam pojma od kod mi to obsedeno basanje brezplačnih vzorcev, ki se potem doma valjajo po predalih.

Mogoče sem kdaj doživela pomanjkanje losiona za telo. Ali pa nismo imeli šampona za lase. Zagotovo sem kdaj pogrešala svežo britvico in mini peno za britje, zato sem jo zadnjič z veseljem sunila iz kopalnice v wellnessu.

Vse, kar ponavadi ostane za mano v sobi, so kopalne kape. Babica me lepo prosi, naj jih ne nosim več. Z njimi že nekaj let zalaga frendice, ko gredo na žurerski vikend v toplice. Odkar na vaški pošti prodajajo take z rožami za večkratno uporabo, njenih ne povohajo več. Hvaležnost pa taka…

 

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , , , ,

Komentiraj!

