Butec in butec


Imam se za zelo pogumno mlado gospo srednjih let.

V resnici se bojim samo črnega morja. Kar posledično pomeni, da se na žive in mrtve bojim lupin, banj in škafov na vodi. Malo manj se bojim večjih jadrnic, ladij in skoraj nič se ne bojim trajektov. Sploh tisti, ki so večji od povprečne slovenske vasi, so mi kul.
Zmrazi me ob pogledu na krokodila in kačo. Odkar sem oba pojedla, se strah ni občutno zmanjšal.
Zato sem se zadnjič iskreno razveselila vabila iz vetrovnika Aerodium iz Logatca. V Aerodiumu imajo tak tulec, ki omogoča preizkus prostega pada, kot ga občutiš, če brez padala skočiš iz aviona. Saj ne, da je kdo v resnici skočil brez padala, preživel in povedal kako je bilo…

KAJ POMENI LETETI V VETROVNIKU?
Uradni odgovor
Zračni tok v vetrovniku je tako močan, da vam omogoča, da preprosto ležete nanj in na njem letite, brez kril!
Moj odgovor:
Nekajkrat mi je res uspelo lebdeti, parkrat me je nalepilo na šipo vetrovnika in na koncu me je vrtelo kot Felixa Baumgartnerja. On je sicer padel v nezavest, meni se je samo vrtelo v glavi.
Milanu je šlo veliko bolje. Prepričana sem, da zato, ker je velik, bel moški. Pozabimo, da je v vetrovniku letel tudi 5 letni fantek. Kaj pa otrok ve, kaj je težko…

11800121_10153485580542866_9047272644807926276_n

(Felix&jaz na POP TV, 2015.)

KAKŠNE SPRETNOSTI IN SPOSOBNOSTI SE RAZVIJEJO OB LETENJU?
Uradni odgovor
Letenje v vetrovniku razvije močan občutek za ravnotežje in koordinacijo, pomaga pri krepitvi hrbtnih mišic in drugih mišičnih skupin.
Moj odgovor
Hrbet me boli že tri dni in slačim se s pomočjo dolge žlice za obuvanje.
Milanu ni nič in na skrivaj si ogleduje posnetke svojega letenja. Važič.

ALI SE JE TEŽKO NAUČITI LETETI?
Uradni odgovor
Letenje v vetrovniku se začne s krajšo teoretično in video pripravo v smislu varnega letenja in nadaljuje s kriki navdušenja med samim letenjem.  Pri tem gre tako za fizični izziv glede svojih sposobnosti kot tudi za zadovoljstvo po uspešno opravljenem letenju.
Moj odgovor
Inštruktur je ful lep in zelo simpatičen. Po uspešno preživetem letenju sem bila ponosna, ker nisem bruhala.
Tudi Milanu se je zdel inštruktor zelo lep in simpatičen. Najbrž zato, ker ga je klical Jordan.

KAKO DOLGO TRAJA, DA SE NAUČIŠ LETETI?
Uradni odgovor
Glede na naše izkušnje je dve minuti dovolj, da boste razumeli kako se leti. Če bi radi doživeli svobodo gibanja, pa priporočamo, da se ta čas podaljša na 4-10 minut.
Moj dogovor
Fak, sem glupa.
Milan misli, da je ful talentiran. Na skrivaj si ogleduje posnetke mojega zaletavanja v steno in se tiho hihita.

Na koncu je inštruktor pokazal, kaj vse se da.

Bil je kot žogica v fliperju. Jaz sem glasno vreščala od navdušenja. Mislim, da je Milan začel razmišljati o treniranju skokov iz letala. Škoda samo, da se boji letenja. Če bi skočil iz aviona, dokler bi vozil po tleh, bi lahko odletel samo na urgenco.

Priporočam vsem, ki želijo v življenju narediti kaj bolj adrenalinskega od kolesarjenja po napačni strani ceste in vsem, ki ne veste kja kupiti za darilo.
Midva zagotovo še greva.
Enkrat, ko bo Milan imel zverinskega mačka.

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICATags: , , , , , , , ,

Komentiraj!

