Moja babi, moja MINIDENTITETA


Spomladi so me povabili k sodelovanju v kampanji MINIDENTITETA.
Roka je dala roko in obljuba obljubo.

Konec poletja so mi dali v mesečno uporabo MINI John Cooper Works cabrio, jaz pa sem se z njim pridno važila po mestu in objavljala fotke na svojem instagramu, facebooku in twitterju.
Še babico sem nasrala, da se je vsedla vanj v ostankih pelca, ki ga niso požrli molji. Pri 25 stopinjah je pozirala in prefrigano iskala ključe, da mi ga mazne za en krog. Saj bi ji ga posodila, a že 10 let ne vozi več in skoraj vse frendice, ki bi ji ga lahko bile favš, so že nekaj let aktivne najemnice parcel na vaškem britofu…
A babi se ni dala. Cel večer mi je pripovedalovala zgodbe, kako je vozila 650 kubičnega horexa. Težko ga je sicer zakurbala, a vedno se je našel kak kavalir, ki ji je pomagal, da se je lahko za njo kadilo po vaških cestah.

Kmalu po drugi svetovni vojni ji je sicer avto rikverc spolzel v gnojno jamo, to je pa tudi edina nesreča, ki jo je imela s prevoznimi sredstvi. Tukaj je pozabila omeniti, da je enkrat skoraj s torbico premlatila policista, ki je dedku dal za pihat, ker je celo pot od Dravograda do doma vozil 30 na uro in naredil 10 kilometrsko kolono. Je pač snežilo in je policiste ob cesti, ki so ga ustavljali s svetlobnimi signali zamenjal za mularijo, ki ga je, kako lepo, pozdravljala ob cesti. Dedku so napisali položnico, babico pa z varne razdalje pospremili do doma.

Ob takih genih pač ne morem zatajiti plehpičke v sebi.

Priznam, na začetku mi je bilo nerodno z odprto streho privabljati poglede mimovozečih. Domov sem se vedno pripeljala s frizuro na frjuks in polnimi zadnjimi sedeži listja, ki ga je jesenski veter vrtinčil po zraku.

A sem se kmalu navadila.

Na kamero, ki mi je pomagala prakirati vzvratno. Na prostoročno telefoniranje. MINI logotip, ki se je ponoči izrisal pred voznikovimi vrati. Lipicance pod pokrovom motorja. In odprto streho.

Akcija se bo zaključila konec leta. Zaenkrat vodim po številu glasov, ki sem jih skozi mesece nabrala na njihovi spletni strani. Če bo tako še 1. 1. 2017, dobim MINI zverino za eno leto.

Če mi ga privoščite, stisnite na srček pod mojo sliko na www.minidentiteta.si.
Obljubim, da vas zapeljem en krog. Lahko tudi do Zbiljskega jezera na sadno kupo.

Hvala vnaprej in srečno 2017!

 

 

 

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICAOznake: , , , , , , ,

1 komentar

Komentiraj!

