Valentinovi luzerji


Polovica mojih prijateljic je samskih in večkrat sem jim nevoščljiva.
Predvsem jim zavidam prazen hladilnik. Ni sem jim treba upirati skušnjavi in sendviču s poli, ki ga poleg nje melje model s katerim si deli kredit za stanovanje. Nevoščljiva sem jim slabih filmov v postelji in poduhovljenih knjig na nočni omarici. Vedno imajo na zalogi vsaj enega oboževalca, ki omedleva ob njihovih nespodobnih polnočnih sporočilih in še bolj nespodobnih fotografijah iz arhiva, ki vključujejo lisice, bič in pico z gobicami.

Če bi jaz to pošiljala svojemu, bi bilo še kar kretensko, glede na to, da bi gladko prikorakal iz dnevne sobe v spalnico in zahteval ponujeno. Zdaj pa vi meni povejte, kje naj sredi noči dobim pico?
Prav tako se ne spodobi, da za šankom mežikam postavnim fantom v lepo krojenih suknjičih. No, tega tudi moje prijateljice ne počnejo, ker so na stara leta začele hoditi na partije in se mežikanje skozi sončna očala pač ne vidi.

Nikoli jim ni dolgčas. Imajo kariero in vsaj 10 nadur na teden. Hodijo na jogo. Telovadbo. Na partije. Vedno z drugo družbo na večerje. Se zataknejo na gin tonicu pri spodnji sosedi in se potem po vseh štirih priplazijo domov. Cel vikend prelenarijo v pižami in nihče jim ne teži, da morajo prezračit stanovanje in splezat na sosednji breg.  Živijo lahko samo od alkohola, sira in suhega kruha.

Vesela sem, da jih imam, kajti tako lahko še zmeraj ohranjamo tradicionalno praznovanje Valentinovih luzerjev. Valentinove luzerje smo uvedli pred 10 leti. Bilo nas je 20 samskih in en  gejevski par. V mojem polkletnem stanovanju s pogledom na izpušne cevi sosedovih avtomobilov smo nazdravljali svoji prostosti, mladosti in prihodnosti. Danes jih je samskih še dobra polovica, gejevski par se je razšel in se razširil na dva nova para, dobili smo enega dojenčka in se preselili tri nadstropja višje.

Valentinovo se mi je že pred 10 leti zdel ušiv praznik. In ušiv se mi zdi še zdaj. Prepričana sem, da je diskriminatoren. Kot se mi zdi vsaj še polovica naših praznikov. Materinski dan. Dan žena. Marijinega vnebovzetja tudi ne praznujemo vsi, imamo pa vsaj dneva prost dan. Zato me ne moti tako zelo, ker ga ponavadi preživim namočena na pol v morju, na pol v šampanjcu.

Glede na to, da vse raziskave kažejo, da je skoraj polovica odraslih samskih, bi bilo prav, da bi se temu prilagodila tudi družba. Najprej naj uvedejo praznik samskih. Potem naj v restavracijah postavijo mize z enim stolom, kjer te ne bodo gledali kot največjo zgubo, kadar ješ sam. V wellnesih naj uvedejo čokoladne kopeli in savne s šampanjcem za eno osebo. Količine čokolade in alkohola lahko pustijo enake, samo cene naj prepolovijo. Ker biti sam ni sramota. Kadar se sprijazniš z dejstvom, da je boljše biti sam, kot trpeti v razmerju s kretenom, je samskost privilegij. Kajti sreča še nikoli ni bila odvisna od drugih.

Lahko je biti pametna za druge, medtem, ko sama stiskam mrzle podplate med njegove kosmate noge. Sendviču s poli, petindvajsetim športnim kanalom in dvignjeni WC školjki navkljub. Valentinovega ne praznujeva, imava pa torek za komplimente in četrtek za objemanje. Ob petkih spletkariva kateri prijateljici bi podtaknila katerega fanta. Do zdaj so se skoraj vsi poskusi klavrno končali in prisegla sem si, da nikoli več ne bom poskusila spečati prijateljev s prijateljicami, kajti ravno zaradi tega se najin krog prijateljev kritično oža.

Zdaj sem pogruntala nov sistem. Šla bom po Trnovem in Rožni dolini ter si zapisala priimke na nabiralnikih največjih vil z ogromnimi vrtovi. Dodala jih bom na FB in poskusila poturiti prijateljicam. Tako se bom izognila njihovemu večnemu očitku, da jim hočem podtaknit fanta, ki ga v resnici sama ne bi imela. Zdaj mi pa vi povejte, kaj je narobe z vilo v Rožni? Takega bi pa ja vsaka imela…

Ta kolumna je bila prejšnji mesec objavljena v Obrazih.

Kategorije:LISICAMICA, FACEBOOKA KRALJICAOznake: , , , , , , , ,

1 komentar

Komentiraj!

