Blog za punce. In malo starejše občanke.

Punce smo včasih muhaste. No, večkrat. A se nas da hitro ukrotiti.
Majhne pozornosti nas vsaj za kako uro izklopijo z visokih obratov. Najboljše se krotimo same. S peglanjem kartice po bližnjih trgovinah. Je ni trgovine, v kateri ne bi našle kaj zase. Tudi kmetijska zadruga ni izjema. Enostavno se ne moremo upreti lopatki za presajanje rož v turkizni barvi.

Jaz sem nora na izdelke z zabavnimi imeni. Na dobre zgodbe. Zabavne opise. Seksi oglase.
Cowshed 4Tako sem nujno morala imeti kreme iz Kravjega hleva. Ker imajo noro dobra imena in odlično dišijo. Lani pozimi sem roke mazala s Cow slip kremo za roke, ki diši po mentolu in sladki pomaranči. V trenutku samoironije in iskrenosti, sem se pocrkljala s Grumpy cow body lotionom. Obstaja tudi kolekcija za moške s krasnim imenom: Bullocks Men. Ne poznate? Pravkar sem našla seznam promocij v Sloveniji! Se vidimo!

hats-innocent.jpg.492x0_q85_crop-smartSicer ne dam kaj ekstra na bio in eko (pač toliko, kot lahko na Koroškem nabašem v prtljažnik), a sokovi Innocent me vsake toliko prepričajo, da odštejem za njih več, kot bi dala za cel zabojnik pomaranč in kivija. Ali banan in manga. Ajde, tu sok zmaga. Če upoštevamo, da pri nas en mango stane več kot pošten šnicl.
A Innocent ima poleg okusa, ki opravičuje ceno, tudi dobrodelno noto. Lahko spleteš (tudi virtualno) majhno pleteno čepico, ki jo potem prodajo kot čepico posamezne stekleničke. Od vsake prodane čepice namenijo 25 penijev zavodu za starčke. Pa to ni edina dobrodelna fora. Imajo jih še cel kup.

Zelo pomemben je tudi dizajn. Prisežem, da se trudim, da ne bi več padala na obliko in barvo. Včasih mi celo uspe kupiti čevlje, v katerih dejansko lahko hodim.
A imam svojo mini mesečno kvoto za razvajanje. Za novo šminko. Obroč za lase, ki ima po traku nalepljene plastične vrtnice in žeblje. Za kvačkane nogavičke. Lak za nohte v nemogoči barvi. Buffalo mozzarelo. In mango.

Kremo za roke. Zima je tu in vedno potrebujem eno v torbici, sicer mi koža na rokah razpoka do krvi.  Rdeča luč na prvem semaforju je rezervirana za maskaro. Druga za mazanje rok s kremo. Tako sama sebe zaščitim, da med vožnjo ne klofam po telefonu. Ker se to res ne dela. In stane več kot mi dovoljuje mesečna kvota.
9 Tokrat sem se popolnoma zaljubila v obnovitveno kremo Planters. Ni samo v najlepši retro škatlici, tudi diši po dolgem nočnem sprehodu med nasadi fig.
Zadnjič sem se z njo važila v družbi in me je prijateljica takoj zgrabila za zverinsko ignoranco. Če so testirane ne mačkah in podobno. Ker sem zaenkrat sama sebi najljubša žival, nisem imela pojma… Seveda ni! Sem preverila! Mar bi se zlagala, da je. Tako bi mi vsaj ostalo kaj kreme, tako imajo pa vse prijateljice mehke tačke in malo več spoštovanja do mene. Pa namažite si komolce s spoštovanjem, če morete…

Foto: Vogue Japan

Komentiraj!